کد خبر: ۱۳۳۱۱
صبح امروز برگزار شد؛

آیین تجلیل از بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی در شهرستان ملکشاهی 

به منظور پاسداشت مقام زن، از دو نفر از بانوان شاخص فعال حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملکشاهی تجلیل شد.
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

آیین تجلیل از بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی در شهرستان ملکشاهی به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام روح الله مرادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملکشاهی با اشاره به جایگاه زنان و اهمیت حضور آن‌ها در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی گفت: زنان از صدر اسلام تاکنون در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و سیاسی نقش آفرین بوده اند.

وی افزود: لازم است به این حضور توجه ویژه‌ای شود، خیلی از فعالیت‌های تبیینی و روشنگری را بانوان می‌توانند انجام دهند چرا که مادران تربیت کننده فرزندان بوده و نقش مهمی را در جامعه رقم می‌زنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملکشاهی خاطرنشان کرد: قطعا حضور بانوان با توجه به اصل عفاف بدون اشکال است و جایگاه الهی و والای این گوهر آفرینش اقتضا دارد که در صدف حجاب قرار گیرد تا ارزش‌های او حفظ شود.

حجت الاسلام روح الله مرادی از خانم‌ها زینب مامی و مهتاب شیری نیا از بانوان فعال فرهنگی شهرستان باتوجه به انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی موثر تقدیر کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار