کد خبر: ۱۳۳۲۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

آغاز ثبت نام اعتکاف استان از ۲۶ دی ماه

 حجت الاسلام و المسلمین نجیمی گفت: ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف به صورت اینترنتی در سایت www.tebyanyazd.ir  از تاریخ ۲۶ دی ماه آغاز خواهد شد.
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

آغاز ثبت نام اعتکاف استان از 26 دی ماهبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام نجیمی گفت: ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف به صورت اینترنتی در سایت www.tebyanyazd.ir  از تاریخ ۲۶ دی ماه آغاز خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: مساجدی که تقاضای برگزاری مراسم اعتکاف را دارند، می‌بایست تا قبل از ساعت ۱۴:۳۰ روز ۲۴ دی ماه به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان خود مراجعه کرده و اطلاعات خود را وارد سامانه تعریف شده کنند.
وی به تبلیغات محیطی این مراسم اشاره و تصریح کرد: با هماهنگی که بین ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و شهرداری‌ها انجام شده است مقرر شده است تبلیغات محیطی در سطح استان به صورت یکسان انجام شود.
این مقام مسئول گفت: با توجه به وظیفه ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی، مبلغین و مبلغات قبل از حضور در اعتکاف آموزش‌های لازم را خواهند دید تا ارتباط درست با معتکفین داشته باشند.
نجیمی اضافه کرد: با توجه به حضور مبلغین شاخص در استان، هدف ما این است که حداکثر بهره برداری از حضور این عزیزان در مراسم معنوی اعتکاف داشته باشیم.
وی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با هماهنگی با مراکز فرهنگی دیگر استان از جمله جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، بسیج دانش آموزی و دانشجویی، انجمن اسلامی دانش آموزان و ... مراسم اعتکاف به بهترین نحو ممکن انجام شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان گفت: گذاشتن سرانه فرهنگی برای مساجد در صورت امکان، تهیه فرم نظرسنجی برای معتکفین در روز آخر مراسم، بازرسی از مساجد و آشپزخانه‌ها از جمله برنامه‌های ادارات تبلیغات اسلامی برای این مراسم می‌باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار