کد خبر: ۱۳۳۳۳
با حضور هیئات شاخص استان زنجان؛

دوره توانمند سازی “ماه” ویژه مدیران هیأت‌های مذهبی در زنجان آغاز بکار کرد

دوره دوره آموزشی «ماه» با محوریت معرفت و مهارت افزایی هیئات، تشکل‌های دینی، سمن‌ها و مجموعه‌های مردم نهاد استان زنجان آغاز بکار کرد.
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام مسعود رفیعی در آیین افتتاحیه دوره معرفت و مهارت افزایی هیئات و تشکل‌های دینی در استان زنجان، اظهار کرد: این دوره یازدهمین دوره در سطح کشور است که در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه در طی برگزاری این دوره‌ها ۱۲۰۰ فراگیر آموزش‌ها را فرا گرفته اند، افزود: تاکنون از این تعداد ۲۰۰ نفر به عنوان سرگروه انتخاب شده است.

مدیر مرکز رشد و فناوری هیات و تشکل‌های دینی با بیان اینکه هیات‌های فرامناسکی ارزش و افزوده‌ای دارند که فعالیت‌های آموزشی، تربیتی و …انجام می‌دهند با یک دوره یک و نیم ساله توانمندسازی‌های لازم را کسب و در سطح استان و کشور اثر گذار باشند.

حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه این دوره در چهار بخش مدیران تربیتی، رسانه، تشکل‌ها و بانوان برگزار میشود، گفت: پس از پایان دوره حضوری، ۳۶۰ ساعت دوره آموزش مجازی نیز به صورت تعاملی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه همزمان با این دوره آموزشی اعزام راهبر به استان را داریم، افزود: این راهبر پروژه‌ها و ماموریت‌های دوره مجازی که به فراگیران ابلاغ میشود را بصورت حضوری بررسی و رسیدگی می‌کند.

مدیر مرکز رشد و فناوری هیات و تشکل‌های دینی با بیان اینکه در پایان این دوره در استان زنجان، سرگروه‌های تربیتی، بانوان، رسانه و مدیران انتخاب خواهند شد، افزود: این سرگروه‌های منتخب در سطح کشور در پایان اسفند ماه سال جاری در اولین دوره سرگروه‌ها در مشهد مقدس توسط اساتید برجسته کشور آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.
حجت الاسلام رفیعی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حوزه کتابداری صد‌ها جلد کتاب وجود دارد، ولی در موضوع نهاد فعال اجتماعی هیئت‌ها تولیدات علمی آنچنان که باید و شاید صورت نگرفته است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار