کد خبر: ۱۳۳۳۸
مسئول بانوان هیئت ثارالله زنجان:

توانمند سازی تخصصی رسانه در هیئت‌های بانوان ضروری است

مسئول بانوان هیئت ثارالله زنجان، گفت: توانمد سازی هیئت‌های مذهبی در بخش‌های تخصصی رسانه بخصوص در حوزه بانوان بسیار لازم و مورد نیاز است.
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سیده فاطمه موسوی در حاشیه دوره آموزشی”ماه” ویژه مدبران هیات‌ها تشکل‌های دینی استان زنجان، با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره اظهار کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی باعث تقویت هیئت‌ها و تشکل‌ها و همچنین تبادل اطلاعات و تجربیات بین هیئت می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های شاخص هیئت ثارالله زنجان گفت: برنامه‌های هیئت در بخش‌های مناسبتی، تربیتی و فعالیت‌های اجتماعی بوده که واحد خواهران این هیئت سه برنامه شاخص میلاد حضرت زهرا (س)، میلاد حضرت زینب (س) و ویژه برنامه محرم در بخش مناسبتی دارد.

مسئول خواهران هیئت ثارالله زنجان، ادامه داد؛ برنامه‌های تربیتی این هیئت در طول سال اجرا می‌شود و همچنین برمانه‌های تربیتی نیز برای کودکان و نوجوانان را در ذیل برنامه‌های هیئت داریم.

موسوی با بیان اینکه فعالیت رسانه‌ای واحد خواهران این هیئت به تازگی شروع به کار کرده است، افزود: ملزومات رسانه شناخت رسانه بوده که اثر آن در جامعه به چه حد است پس بنابراین سواد رسانه‌ای در این راستا لازم است.

وی با بیان اینکه رسانه هیئت‌ها باید نقطه زن باشند، گفت؛ یعنی باید جبهه را بشناسند و بدانند در چه موقعیت‌هایی چه نوع فعالیتی را انجام دهند که توانمد سازی هیئت‌های مذهبی در بخش‌های تخصصی رسانه بخصوص در حوزه بانوان بسیار لازم و
مورد نیاز است.

مسئول خواهران هیئت ثارالله زنجان ادامه داد: در شهر‌های مختلف کشور یکی از کمبود‌های آشکار در هیئت‌های بانوان در بخش رسانه است که نیازمند آموزش‌های تخصصی در حوزه بانوان است.

موسوی اظهار داشت: این دوره اولین دوره‌ای است که بنده حضور داشته ام که بنظر بنده برنامه ریزی‌های انجام شده در بحث آموزشی بسیار عالی بوده بخصوص در بخش رسانه که بهتر است این دوره‌ها تداوم یافته و تخصصی‌تر برگزار شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار