کد خبر: ۱۳۳۳۹
در حاشیه دوره آموزشی ”ماه” مطرح شد:

نیروی انسانی متعهد نقطه عطف هیئات است/ لزوم عملیاتی کردن آموزش‌ها در هیئات

نقطه عطف در هیئات‌ها نیروی انسانی متعهد است که میتوان با این نیروی انسانی متعهد یک رسانه قوی نیز داشت.
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  علی کردلو در حاشیه دوره آموزشی”ماه” ویژه مدبران هیات ها تشکل های دینی استان زنجان، با بیان اینکه برگزاری چنین دوره از نیاز های اساسی برای هیئات استان زنجان بود، اظهار کرد: مهمترین ابراز رسانه ها در هیئت ها محتواها و هدفی است که باید داشته باشند که نیاز است توجه ویژه ای شود.

وی افزود: این دوره ها باید در میدان عمل عملیاتی شود و همچنین آموزش ها صرف یک جلسه نباشد بلکه مستمر و ادامه دار باشد تا بتواند در حوزه خود نقاط قوت و ضعف آن شناسایی شود.

مسئول هیئت حسینیه نجف آباد زنجان اظهار کرد: همچنین بهتر است مباحث آموزشی مطرح در این دوره ها بهتر است بومی سازی شود.

در ادامه علی هادی مسئول هیئت انصار المهدی (عج) شهرستان سلطانیه، با اشاره به فعالیت این هیئت اظهار کرد: تلاش ما این بوده که در ابعاد مختلف اجتماعی و فرهنگی فعالیت داشته باشیم که در این راستا در ترویج و تبلیغ معارف دینی و اسلامی برنامه هایی در هیئت داشته ایم.

وی افزود: در بحث رسانه در این هیئت تلاش های زیادی شده است که خوشبختانه در سطح شهرستان سلطانیه موفق بودیم بطوری که در ساخت بنای هیئت رسانه چنان فعالیت ها را به نمایش گذاشتند که بازخوردهای خوبی از کشور اتریش را دریافت کردیم.

مسئول هیئت انصار المهدی(عج) شهرستان سلطانیه با بیان اینکه یک هیئت انقلابی و جریان ساز باید گفتمان ایجاد کند، افزود: نقطه عطف در هیئات ها نیروی انسانی متعهد است که میتوان با این نیروی انسانی متعهد یک رسانه قوی نیز داشت.

نیروی انسانی متعهد نقطه عطف هیئات است/ لزوم عملیاتی کردن آموزش ها در هیئات

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار