کد خبر: ۱۳۴۵۳
مسئول طرح طلیعه حسنا امور مبلغات سازمان تبلیغات اسلامی:

اهمیت و نقش روضه‌های خانگی بر افزایش ایمان و اعتقادات مردم

حجت الاسلام موسوی گفت: محافل و روضه‌های خانگی، بهترین راه برای افزایش ایمان و اعتقادات مردم و تحکیم بنیان خانواده است و زنان به عنوان تربیت کننده نسل آینده نقش موثری در تشکیل این محافل دارند.
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

اهمیت و نقش روضه های خانگی بر افزایش ایمان و اعتقادات مردمبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام موسوی در دیدار با مبلغات شهرستان یزد گفت: گام اول انقلاب مرحله‌ای است که تاریخی پرمعنا و وقایع سرنوشت‌سازی در آن رخ داده که هم بقاء و هم اقتدار انقلاب را می‌توان در آن دید و هم تکلیف و ساخت آینده را می‌توان شناخت.

وی ادامه داد: گام دوم انقلاب اسلامی، شناخت افتخارات گذشته انقلاب اسلامی و برنامه ریزی برای آینده تمدن اسلامی می‌باشد.

مسئول طرح طلیعه حسنا امور مبلغات سازمان تبلیغات اسلامی افزود: هر شخصی می‌تواند خودش به تنهایی از عوامل موثر در شکل گیری اجتماعات باشد و یکی از موارد اجتماعات، ترویج روضه‌های خانگی و محافل خانگی است.

موسوی تصریح کرد: جامعه سازی مقدمه ظهور است و متدینین باید به این موضوع توجه داشته باشند که اگر مردم وارد میدان شوند موفقیت، حتمی است و نصرت الهی شامل حال مومنان خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به نقش زنان در تشکیل محافل خانگی گفت: محافل و روضه‌های خانگی، بهترین راه برای افزایش ایمان و اعتقادات مردم و تحکیم بنیان خانواده است و زنان به عنوان تربیت کننده نسل آینده نقش موثری در تشکیل این محافل دارند.

موسوی در پایان گفت: مادران می‌توانند با تربیت درست فرزندانشان، می‌توانند آن‌ها را بازوی خود در ترویج محافل خانگی کنند و باعث رشدشان در عرصه خدمت رسانی صحیح و الهی به جامعه بشود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار