کد خبر: ۱۳۴۷۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس خبر داد:

برگزاری بزرگ‌ترین مراسم اعتکاف جوانان کشور در شیراز

بر اساس یک سنت چندین ساله، بیست و سومین و بزرگ‌ترین مراسم اعتکاف جوانان کشور در مسجد جامع شهدای با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در شیراز برگزار می‌شود.
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

برگزاری  بزرگ‌ترین مراسم اعتکاف جوانان کشور در شیراز

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، شورای راهبری اعتکاف به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس و به میزبانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام حسن قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور حجت‌الاسلام والمسلمین قمی به منظور  شرکت در مراسم اعتکاف و سخنرانی در  مسجد جامع شهدا  به شیراز سفر خواهد کرد.

قانع با بیان اینکه در بزرگترین اجتماع اعتکاف جوانان کشور مطابق روال هر سال، برنامه‌های فرهنگی متنوعی تدارک دیده شده و گفت: این مراسم معنوی طی روز‌های ۵ تا ۷ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ در مسجد جامع شهدای شیراز (مصلی قدیم) برگزار خواهد شد.

وی  در ادامه افزود: شورای راهبری اعتکاف استان فارس به دبیری این اداره کل، با رویکرد گسترش معنویت و معرفت افزایی دینی در جامعه، به ویژه نسل جوان، طرح حمایت از اجرای هرچه بهتر مراسم نورانی اعتکاف در استان را دنبال می‌کند و معتکفین جهت ثبت نام باید  وارد سامانه  پرس لاین به آدرس https://survey.porsline.ir/s/UnjgufUp وارد شوند.

میرکل تبلیغات اسلامی بیان کرد: برگزاری اعتکاف دانش آموزی و تخصصی ویژه نوجوانان و جوانان با همکاری بنیاد ملی نوجوان  برگزار خواهد شد.

گفتنی است این اداره کل از ۱۰۰ مسجد پایگاه اعتکاف در  شهر شیراز حمایت نقدی خواهد کرد  و پیش بینی ما این است که اعتکاف بیش از ۵۰۰  مسجد استان برگزار می‌شود و برنامه‌های محتوایی اعتکاف در اختیار کلیه مساجد استان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار