کد خبر: ۱۳۴۹۹
امام جمعه موقت اهواز:

ضرورت پیش بینی و خواندن نقشه دشمن توسط روحانیون

امام جمعه موقت اهواز گفت: پیش بینی و خواندن نقشه دشمن یک ضرورت برای روحانیون است تا بتوان به موقع مردم را از خطرات دشمن آگاه کرد.
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

ضرورت پیش بینی و خواندن نقشه دشمن توسط روحانیون

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حاجتی در دیدار با روحانیون و ائمه جماعات شهرستان یزد، اظهار کرد: روحانیون وظیفه سنگینی را در قبال انقلاب و جامعه بر دوش دارند زیرا دشمن با جدیت کامل در صدد نا امید کردن از انقلاب و نظام اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: در این راه باید از لوازم جهاد تبیین به موقع و صحیح استفاده شود.

حجت الاسلام حاجتی تاکید کرد: اشراف اطلاعاتی و معلوماتی، درک عمیق از مقتضیات زمانی و مکانی در جنگ ترکیبی، نگاه حقیقی نسبت به وقایع سیاسی، امنیتی و اقتصادی، پیش بینی نقشه دشمن، دیده بانی دقیق، مواظبت کامل و فریب نخوردن در عملیات های سریع مثل آشوب ها و اغتشاشات اخیر از جمله لوازم جهاد تبیین در شرایط کنونی است.

امام جمعه موقت اهواز یادآور شد: شهادت طلبه آرمان علی وردی در اغتشاشات سال قبل نشان از رویش نسل جدید انقلاب اسلامی می باشد و باید گفت که مسیر انقلاب اسلامی در اکثر موارد درست و صحیح بوده است.

وی با بیان اینکه پیش بینی و خواندن نقشه دشمن یک ضرورت است، گفت: توجه همه جانبه به دشمن اصلی (آمریکا) برای شناخت و پیش بینی نقشه ها نیاز فعلی نخبگان جامعه به خصوص روحانیون می باشد تا بتوان به موقع مردم را از خطرات دشمن آگاه کرد.

حجت الاسلام حاجتی در پایان با اشاره به اینکه ولایت فقیه ضامن امنیت و اقتدار ایران اسلامی است، گفت: مردم ولایتمدار ایران با پیروی از نائب بر حق امام زمان (عج) از گردنه های سخت تاریخی عبور کرده اند و ان شاءالله در انتخابات امسال هم با حضور حماسی خود بار دیگر با آرمان امام و رهبری دیدار کرده و مشت محکمی را بر دهان استکبار خواهند زد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار