کد خبر: ۱۳۵۳۴
دبیر ستاد برگزاری اعتکاف خراسان جنوبی:

آماده‌سازی ۲۵۰ مسجد برای پذیرای معتکفین خراسان جنوبی

حجت‌الاسلام صفری بابیان تمدید زمان ثبت‌نام در سامانه جامع اعتکاف تا ۳ بهمن از آماده‌سازی ۲۵۰ مسجد برای پذیرای معتکفین خبر داد.
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حسن صفری، دبیر ستاد برگزاری اعتکاف خراسان جنوبی گفت: تا امروز ۳۰ دی ۶۴۵۵ نفر از خراسان جنوبی به‌صورت حضوری و در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که با توجه به حضور ۱۱۵۰۰ نفر در اعتکاف سال ۱۴۰۱ و همچنین زمان باقی‌مانده به شروع اعتکاف امسال، پیش‌بینی می‌شود آمار معتکفین نسبت به سال گذشته ۲۵% افزایش داشته باشد.

دبیر ستاد برگزاری اعتکاف خراسان جنوبی بابیان تمدید زمان ثبت‌نام اعتکاف استان  تا ۳ بهمن‌ماه در سامانه جامع اعتکاف، اظهار کرد: نظر به الکترونیکی شدن ثبت‌نام اعتکاف برای شرکت در اعتکاف سال جاری در استان تا امروز مورخ ۳۰ دی‌ماه  ۲۹۰۵  نفر به‌صورت مستقیم در سامانه جامع اعتکاف  به آدرس www.etekafskh.ir  و الباقی به‌صورت حضوری ثبت‌نام کرده‌اند که طی چند روز آینده شاهد بالا رفتن مشهود آمار ثبت‌نام کنندگان خواهیم بود.

وی بابیان اینکه تاکنون ۲۵۰ مسجد آمادگی خود را برای برگزاری مراسم اعتکاف در خراسان جنوبی اعلام کرده‌اند، گفت: از کل ۶۴۵۵ ثبت‌نامی اعتکاف استان تاکنون چهار هزار و ۴۴۵ نفر از خواهران و دو هزار و ده نفر برادران هستند.

دبیر ستاد برگزاری اعتکاف خراسان جنوبی بابیان اینکه مساجد به‌شرط دارا بودن ظرفیت و شرایط لازم تا شب ۱۳ رجب اعلام آمادگی برای پذیرایی از معتکفان را کرده‌اند، گفت: با توجه به ظرفیت محدود مساجد، مردم عزیز ثبت‌نام خود را معطوف به مراجعه حضوری در روز آخر در مساجد نکرده و  کسانی که قصد شرکت در برنامه اعتکاف را دارند می‌توانند تا ۳ بهمن  در مساجدی که ظرفیتشان تکمیل‌نشده است در سامانه   www.etekafskh.ir  که امسال برای اولین بار راه‌اندازی شده، ثبت‌نام کنند.

گفتنی است مراسم اعتکاف از سحر ۱۳ رجب شروع می‌شود و معتکف باید قبل از اذان صبح در مساجد برگزارکننده اعتکاف، حاضر شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار