با حضور مسئولان استانی؛

سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خانمیرزا افتتاح می‌شود

روز سه‌شنبه سوم بهمن ماه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری و سایر مسئولان، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خانمیرزا افتتاح خواهد شد.
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، خانمیرزا در اسفندماه سال ۱۳۹۷ از شهرستان لردگان در چهارمحال و بختیاری جدا و مستقل شد.

با توجه به ارائه درخواست از سوی مسئولان شهرستان خانمیرزا مبنی‌بر استقرار اداره تبلیغات اسلامی در این شهرستان و براساس پیگیری‌های صورت گرفته توسط حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه سوم بهمن ماه افتتاح این اداره در شهرستان خانمیرزا انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است در مراسم افتتاحیه مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری و سایر مسئولان شهرستان حضور خواهند داشت.

گفتنی است مسئولان شهرستانی و به ویژه فرماندار شهرستان خانمیرزا با انجام پیگیری و تامین ساختمان موردنیاز جهت استقرار اداره تبلیغات اسلامی در این منطقه نقش بسزایی داشتند و در شهرستان‌های بن، فلارد و فرخشهر نیز درصورت همکاری مسئولان شهرستانی جهت تامین ساختمان و تجهیزات اداره تبلیغات اسلامی مستقر خواهد شد.

قابل ذکر است که یکی از روحانیون شاخص و دارای سابقه تبلیغی در شهرستان خانمیرزا نیز به عنوان مدیر اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان انتخاب شده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار