کد خبر: ۱۳۵۷۵
اصفهان| مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

کارکرد سازمان تبلیغات اسلامی تقویت نقش‌آفرینی‌ اجتماعی مردم است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: یکی از کارکردهای سازمان تبلیغات اسلامی در صحنه نگه داشتن مردم برای نقش آفرینی‌های اجتماعی است.
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

کارکرد سازمان تبلیغات اسلامی تقویت نقش‌آفرینی‌ اجتماعی مردم است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فوقی ظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی خمینی‌شهر ضمن تبریک میلاد حضرت امام جواد (ع) اظهار کرد: انقلاب اسلامی ثمره خون شهیدانی است که باید همواره گرامی داشته شود و از آن پاسداری شود.

وی با بیان اینکه در صحنه بودن مسئولان، کار جهادی، ارتباط مستمر آنها با مردم و پیگیری برای حل مشکلات باعث دلگرمی مردم به نظام اسلامی می‌شود، ادامه داد: مدیران باید به تأسی از منویات مقام معظم رهبری و سرلوحه قرار دادن فرمایشات ایشان درگیر بروکراسی‌ها نشده و روحیه مردمی، کار جهادی و در دل و در میان مردم بودن را تمرین و در رأس وظایف خود قرار دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به جایگاه خوب اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان خمینی شهر ابراز کرد: مدیران این مجموعه با روحیه جهادی اقدامات خوبی را تاکنون در کارنامه داشته‌اند، ادامه داد: امیدواریم با این تحول این تعاملات در راستای اهداف انقلاب اسلامی دوچندان شود.

وی با بیان اینکه یکی از کارکردهای سازمان در صحنه نگه داشتن مردم برای نقش آفرینی‌های اجتماعی است، گفت: مظهر تام این کارکرد، برنامه ریزی برای حضور گسترده مردم در انتخابات آتی است که امیدوارم با برنامه‌ریزی دقیق امر نیز محقق شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار