کد خبر: ۱۳۶۱۲
به منظور بزرگداشت ایام شعبانیه؛

جلسه ستاد شعبانیه اصفهان برگزار شد

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جشن‌های ماه شعبان (ستاد شعبانیه استان اصفهان) با حضور حجت الاسلام و المسلمین فوقی مدیر کل اداره تبلیغات استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین نیلی پور رئیس بنیاد مهدویت و نمایندگان برخی از دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان اصفهان در اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار گردید.
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

جلسه ستاد شعبانیه اصفهان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین فوقی در جلسه ستاد شعبانیه و برنامه ریزی و هماهنگی جشن‌های ماه شعبان بر لزوم فهم صحیح نیاز‌های جوانان و نوجوانان و بر اقدام مناسب در جهت رفع نیاز‌های آنان تاکید نمودند و جشن‌های مناسبتی را فرصت خوبی برای معرفی معارف اسلامی به نسل جدید دانستند.

مدیر کل اداره تبلیغات استان اصفهان همچنین محوریت جشن‌های شعبانیه را مهدویت عنوان کردند و افزودند: ما وظیفه داریم از برگزاری جشن‌های مردمی پشتیبانی کنیم، ولی حق تصدی گری نداریم.

در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین نیلی پور ضمن اشاره به اهمیت برگزاری جشن‌های میلاد ائمه معصومین (ع)، به ذکر چند پیشنهاد پرداختند که از جمله آنان تقویت جلسات پرده خوانی مهدویت، برگزاری مسابقات مهدویت در صدا و سیما، جشن‌های خیابانی و میدانی، افزایش تولیدات رسانه‌ای در فضای مجازی، برگزاری گفتگوی ادیان و تمرکز بر وحدت آنان در خصوص آخر الزمان و مهدویت بود.

شورای هیئات مذهبی شهر و استان، شهرداری، صدا و سیما، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی، شورای مداحان استان و نیروی انتظامی آمادگی خود را در خصوص پشتیبانی جشن‌های مردمی اعیاد شعبانیه اعلام نمودند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار