در آستانه میلاد پر برکت امام علی (ع)؛

جوان‌ترین مدیر چهارمحال و بختیاری در سازمان تبلیغات اسلامی استان منصوب شد

حجت‌الاسلام ایمان خالدی به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خانمیرزا منصوب شد.
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در آستانه میلاد باسعادت امام علی (ع) آئین افتتاح اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خانمیرزا با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام ایمان خالدی به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خانمیرزا معرفی شد.

حجت‌الاسلام خالدی که دانش آموخته سفیران هدایت سطح دو تبلیغ و معارف اسلامی است به مدت چهار سال معاونت تبلیغ شهرستان خانمیرزا را برعهده داشته وی همچنین مدیریت جلسات قرآنی شهرستان را در کارنامه خود دارد.

وی از سال ۱۳۹۴ تاکنون به عنوان طلبه تبلیغی در شهرستان خانمیرزا فعالیت دارد و مسئولیت گروه جهادی شهدای گمنام، عضویت شورای دائم آموزش و پرورش شهرستان، مسئولیت تعلیم و تربیت سپاه پاسداران، سرگروهی طرح صالحین شهرستان و رابط حوزه نمایندگی سپاه پاسداران نیز از دیگر فعالیت‌های حجت‌الاسلام خالدی در شهرستان خانمیرزا است.

درحال حاضر نیز حجت‌الاسلام خالدی پس از دریافت حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خانمیرزا منصوب شده است؛ لازم به ذکر است وی جوان‌ترین مدیر استان چهارمحال و بختیاری به شمار می‌آید.

در متن این حکم آمده است:

جناب حجت الاسلام آقای ایمان خالدی (زید عزه) انقلاب اسلامی حاصل بازخوانی اسلام با رویکرد سیاسی و اجتماعی بوده که از منبع اندیشه ناب امام خمینی (ره) جامعه ایران را سیراب نمود.

نسلِ آماده برای تعالی در بستر انقلاب اسلامی، مسیر کمال و سعادت خویش را در سنگر‌های دفاع از اسلام و انقلاب طی کرده و بهای عطش این کمال و تعالی اجتماعی را با خون خویش پرداخت نموده است.

اکنون من، شما و دیگر مسئولان نظام اسلامی، میراث‌دار آن زحمات و در صورت عمل به وظیفه دینی، امتداد شجره‌ی طیبه‌ای خواهیم بود که با نفس پاک امام راحل غرس و با اندیشه اسلام ناب، بارور شد؛ بی شک اسلام لیبرال و اسلام متحجرین عافیت طلب، آفت مسیر اسلام ناب و انقلابی‌گری است.

استحکام و استواری انقلاب اسلامی و خوشه‌چینی از این رخداد پرثمر و بسط ارزش‌های آن در سرتاسر عالم مستلزم فهم نظریه نظام انقلابی، تبیین و تبلیغ آن است.

نیل به این مهم جز از طریق گفتمان‌سازی، جریان‌سازی، شبکه‌سازی و جبهه‌سازی با بهره بردن از ظرفیت روحانیت معظم و فضلای ارجمند و ائمه جماعات محترم و طلاب و دانشجویان انقلابی و خوش فکر مقدور نمی‌باشد.

بدیهی است توجه به ظرفیت فرهنگی اجتماعی بانوان و تبیین و ترویج الگوی سوم یعنی زن مسلمان ایرانی مورد انتظار است.

جناب عالی را که بحمدالله دارای روحیه جهادی و میدانی هستید به مسئولیت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خانمیرزا منصوب می‌نمایم. امید است با بهره بردن از تمامی ظرفیت‌ها و تعامل با سازمان‌ها و ادارات و نیز همراهی جریان‌های مردمی در پیمودن این مسیر موفق و سربلند باشید.

در ظلّ توجهات حضرت بقیة الله و در عمل به رهنمود‌های حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته) پیروز و موفق باشید.

مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار