با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری؛

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خانمیرزا افتتاح شد

مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افتتاح اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان خانمیرزا، گفت: این نهمین اداره تبلیغات اسلامی است که به صورت رسمی در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری استقرار پیدا می‌کند.
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سجاد محمدی با اشاره به افتتاح اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان خانمیرزا، اظهار کرد: این نهمین اداره تبلیغات اسلامی است که به صورت رسمی در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری استقرار پیدا می‌کند.

مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به اینکه خانمیرزا یکی از شهرستان‌های تازه تاسیس در استان است استقرار اداره تبلیغات اسلامی در آن یکی از اولویت‌های این اداره‌کل بود که با پیگیری مسئولان شهرستان و حمایت حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان محقق شد.

وی ادامه داد: فرماندار خانمیرزا با تامین ساختمان موردنیاز نقش بسزایی در استقرار اداره تبلیغات اسلامی در این شهرستان ایفا کردند همچنین امام جمعه خانمیرزا پیگیری و همکاری بسیار بالایی در این زمینه داشتند که با حمایت حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری و با وجود کمبود نیرو در این اداره کل مجوزات لازم اخذ و تامین نیروی انسانی انجام شد.

محمدی عنوان کرد: با توجه به افتتاح اداره تبلیغات اسلامی در خانمیرزا از این پس امور فرهنگی و دینی در شهرستان با همکاری ائمه جمعه و جماعات، نخبگان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دنبال خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار