کد خبر: ۱۳۶۵۴
با حضور نمایندگان ادارات استان و مدیرعامل اتحادیه؛

کمیته قرآنی دهه فجر در زنجان برگزار شد

حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان از برگزاری جلسه کمیته قرآنی دهه فجر با حضور نمایندگان ادارات استان و مدیرعامل اتحادیه در سالن شهید حججی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد.
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: جلسه کمیته قرآنی دهه فجر با حضور نمایندگان ادارات استان و مدیرعامل اتحادیه در سالن شهید حججی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا حجت الاسلام حسنی در خصوص کمیته قرآن دهه فجر و برنامه‌ها و اهداف این کمیته مطالبی برای حاضران بیان کرد و در ادامه سایر نمایندگان ادارات در خصوص برنامه‌های دهه مطالبی بیان کردند.

حسنی افزود: در این جلسه آقای نوروزی از دارالقرآن بسیج، آقای ربی از اداره اوقاف، آقای مرشدی از آموزش و پرورش و خانم قره خانی از اتحادیه موسسات قرآنی حضور داشتند و برنامه‌های قرآنی خود را ارائه کردند.

حجت الاسلام حسنی افزود: در پایان مصوبات جلسه در قالب چند مورد بیان شد و از مهمترین مصوبات این جلسه برگزاری پویش قرآنی با مشارکت اعضای کمیته و برگزاری محفل قرآنی و حضور در راهپیمایی با مشارکت اعضای کمیته بود. از دیگر مصوبات مهم این جلسه به حضور قرآنیان در دفتر امام جمعه و با مشارکت همه دستگاه‌های همکار اشاره کرد که مصوب شد پس از پیگیری در جلسه بعدی کمیه قرآنی تاریخ و زمان این جلسه مشخص شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار