کد خبر: ۱۳۶۶۳
معاون سازمان هیئات و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی:

هیئات مذهبی با کنشگری در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی گام بردارند

معاون سازمان هیئات و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هیئات و تشکل‌های دینی با کنشگری در مسیر نیل به تمدن نوین اسلامی گام برداشته و پیگیر رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی باشند.
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

هیئات مذهبی با کنشگری در مسیر تحقق تمدن‌ نوین اسلامی گام بردارند

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی علمی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست رابطین و مسؤولین پهنه‌های شورای هیئات مذهبی کشور که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس و تعدادی از مسؤولین پهنه‌های هیئات کشور در اداره کل تبلیغات اسلامی فارس برگزار شد ابتدا با بیان اینکه هیأت مطلوب هیأتی است که پویا، زنده و ولایی و مامن محبان اهل بیت (ع) باشد گفت: هیأت‌های مذهبی باید تراز انقلاب بوده و در مسیر ساخت تمدن نوین اسلامی گام بردارند.

معاون سازمان هیئات و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تشکل‌های دینی و هیأت‌ها باید جهت رفع مشکلات کشور و مسائل جامعه گام بردارند افزود: حل مسائل مزمن اجتماعی و فرهنگی دیگر وظیفه هیئات است.

حجت الاسلام والمسلمین علی علمی با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین در بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: معظم‌له بار‌ها در باب تفاوت جنگ نرم امروز با جنگ سخت دیروز و تفاوت در شیوه‌های جهاد و سلاح‌های به کار گرفته شده در این کارزار که رسانه یکی از آن‌ها است صحبت‌های مفصلی کردند و هشدار دادند که باید مراقب باشیم دشمن با روایت دروغین خود جای جلاد و شهید را عوض نکند.

وی افزود: در بحث توانمندسازی هیأت‌ها و مهارت‌افزایی هیأت‌های و تشکل‌های دینی باید با استفاده از اساتید مطرح کشور در چهار محور تربیتی نوجوان، رسانه، مدیریت هیأت و واحد خواهران گام برداریم.

استان فارس در جهاد تبیین و پیشبرد برنامه‌های تبلیغی و دینی پیشتاز است

معاون سازمان هیئات و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در پایان با بیان اینکه استان فارس همانند سال‌های قبل به نیکی میزبان این نشست بود افزود: این استان بیشترین تردد مسؤولان فرهنگی و دینی و تعدد برنامه‌ها، رویداد‌ها و اقدامات حوزه فرهنگی را دارد و اداره کل تبلیغات استان فارس و شورای هیئات مذهبی استان فارس جزو فعالان اصلی حوزه جهاد تبیین و پیشبرد برنامه‌های فرهنگی و دینی کشور هستند.

جهاد تبیین، خانواده و جوانی جمعیت، هم‌افزایی و تعامل و تبادل نظر میان هیئات مذهبی، افزایش دادن مشارکت عموم در انتخابات و ایجاد شور و نشاط در جامعه و مشارکت دادن نوجوانان و بانوان در تبیین معارف دینی و ارزش‌های انقلابی از جمله دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار