کد خبر: ۱۳۷۶۵
با حضور رییس کمیسیون فرهنگی مجمع تشخیص مصلحت؛

مستند "پلی که نیست" در اراک اکران شد

مستند پلی که نیست با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی مجمع تشخیص مصلحت نظام در مجتمع فرهنگی ماهور رونمایی شد.
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه چهارشنبه در مراسم اکران این مستند در مجتمع ماهور شهر اراک گفت: گره گشایی از مشکلات معیشتی و اجتماعی مردم در گرو تقویت و انجام فعالیت‌های فرهنگی است.

آیت الله محسن اراکی تولید مستندات فرهنگی در راستای جهاد تبیین را اقدامی اثربخش عنوان کرد و گفت: قرآن به عنوان بهترین سرچشمه بیان و ترسیم واقعیت‌ها است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: هدایت تنها نشان دادن مسیر و هدف نیست بلکه دستگیری از مردم و رفع موانع در مسیر دستیابی به اهداف است که باید در اولویت اقدامات مسؤولان امر قرار گیرد.

آیت الله اراکی گفت: بر اساس روایات، مطالبه گری به معنای امر به معروف و به عنوان یک وظیفه است و انتظار است مسؤولان دستگاه‌های اجرایی در راستای گره گشایی از مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسئوولان فرهنگی باید خدمت رسانی با شوق و اشتیاق را به مردم ارائه دهند و این نعمت بزرگ و جایگاه رفیعی که خدا به آنها مردم ارائه کرده از مشکلات مردم گره گشایی کنند.

آیت الله اراکی افزود: تولید این نوع مستندات فرهنگی می‌تواند مؤثر و مفید باشد و باید اذعان داشت گره گشایی از مشکلات اجتماعی و معیشتی مردم در گرو تقویت فرهنگ و انجام فعالیت‌های فرهنگی است چرا که بهترین عبادت خدمت به مردم است.

کارگردان و نویسنده مستند "پلی که نیست" نیز گفت: این مستند به دنبال کاهش و تسریع در حل آسیب‌های اجتماعی به روش صحیح از نوع مطالبه گری بوده است.

محمدرضا محمد حسینی افزود: ازآنجایی که کارکردهای مسجد و روحانیت در اصلاح و کاهش آسیب‌های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست در این مستند از ظرفیت روحانیون بهره گیری شده تا جایی که قهرمان ما در مستندپلی که نیست، یک روحانی بود.

وی افزود: دهمین مستند اکران و رونمایی شد، مستندهای دیگر نیز در شهرهای بزرگ‌تر در دستور کار داریم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار