کد خبر: ۱۳۸۵۷
خوزستان| حجت الاسلام حسینوند خبر داد:

اندیمشک میزبان مستبصرین اروپایی بود

۲ مستبصر از کشور‌های آلمان و انگلیس که به تازگی شیعه شده‌اند، جهت سخنرانی در مراسم معنوی اعتکاف در مساجد شهرستان اندیمشک حضور پیدا کردند.
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷

اندیمشک میزبان مستبصرین اروپایی بودبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمدجواد حسینوند رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک اظهار کرد: مراسم معنوی اعتکاف در ۲۲ مسجد شهرستان اندیمشک با حضور حدود یک‌هزار و ۵۰۰ نفر برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک، افزود: از بین این مساجد، چهار مسجد ویژه برادران معتکف و سایر مساجد نیز ویژه خواهران معتکف بود.

وی تصریح کرد: در جهت بهره‌مندی هر چه بیشتر از مراسم معنوی اعتکاف، ۲ مستبصر اروپایی از کشورهای انگلیس و آلمان که به تازگی شیعه شده‌اند را جهت حضور در این مراسم و ۹ مسجد شهرستان اندیمشک دعوت کردیم که با استقبال بی نظیر جوانان روبرو شدند.

حجت‌الاسلام حسینوند، عنوان کرد: مستبصرین در هر مسجد به مدت یک‌ساعت به سخنرانی پیرامون نحوه و چگونگی شیعه‌شدن خود پرداختند و بیش از دوساعت به پاسخگویی پیرامون سوالات مختلف جوانان پرداختند.

وی بیان کرد: مستبصرین برای معتکفین برکات اسلام را بیان می‌کنند و این حرکت باعث می‌شود قدر شیعه و مسلمان بودن خود را بیشتر بدانیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار