کد خبر: ۱۳۸۶۵
حجت الاسلام حسنی:

مهلت ارسال گزارشات به دومین جشنواره سالانه صبغه در زنجان تمدید شد

حجت الاسلام حمید حسنی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان از تمدید مهلت ارسال گزارشات مراکز قرآنی به دومین دوره جشنواره سالانه با عنوان «صبغه الله» تا ۱۸ بهمن ماه در زنجان خبر داد.
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حمید حسنی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مهلت ارسال گزارشات موسسات و خانه‌های قرآنی به دومین دوره جشنواره سالانه با عنوان «صبغه الله» با موضوع انتخاب و تجلیل از مراکز قرآنی برتر در سال ۱۴۰۲ تا ۱۸ بهمن ماه در زنجان تمدید شد.

حسنی افزود: این جشنواره قرآنی بین مراکز قرآنی تحت نظارت اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود. مهلت ارسال فرم‌ها و مستندات توسط مدیران مراکز  تا ۱۰ بهمن ماه بود که طبق درخواست مراکز قرآنی تا ۱۸ بهمن ماه تمدید شد. شیوه نامه و فرم‌های جشنواره در کانال اداره امور قرآنی زنجان به آدرس @telavat_zn در پیام رسان ایتا موجود می‌باشد.

رئیس اداره امور قرآنی زنجان تاکید کرد: این جشنواره در ۴ بخش با عناوین مراکز برتر قرآنی زنجان اعم از موسسات، خانه‌های قرآن شهری و خانه‌های قرآن روستایی که به مراکز برتر اول تا سوم جوایز نقدی به همراه تندیس و هدیه ویژه از عتبه حسینی برگزار می‌شود و بخش چهارم نیز با عنوان مراکز فعال در مناطق محروم که در این بخش نیز به مرکز قرآنی برتر و همچنین ۱۶ مرکز فعال قرآنی جوایزی اهدا خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار