کد خبر: ۱۴۰۲۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

مکتب امام حسین (ع) الگوی جوانان در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ایران است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مکتب امام حسین (ع) به عنوان راه بیداری و عزتمندی، الگوی جوانان در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ایران است.
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
مکتب امام حسین (ع) الگوی جوانان در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ایران استبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در مصاحبه‌ای با تبریک سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: ماه شعبان به‌عنوان ماه پیامبر (ص) نامیده شده و ماه جشن و سرور امت اسلامی و اعیاد و مناسبات مذهبی است..

وی در ادامه به دوران زندگی امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: زندگانی امام حسین (ع) از تولد تا شهادت سراسر درس می‌باشد، زیرا که آن حضرت معصومانه متولد شد، معصومانه زندگی کرد و مظلومانه به شهادت رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، انقلاب اسلامی ایران را برگفته از مکتب امام حسین (ع) عنوان کرد و گفت: همان گونه که امام حسین (ع) با خون خود و تقدیم یارانش اسلام را برای همیشه زنده کرد ملت ایران نیز با قهرمانی‌های خود در برابر تمام سلطه‌طلبان این حقیقت را ثابت کردند که دین اسلام و مکتب تشیع ذلت برنمی‌تابد.

حجت الاسلام جعفرزاده شهدا را بزرگ‌ترین سرمایه معنوی و ارزشی انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: ما امروز به صیانت از اندیشه و تفکر رزمندگان و دلیرمردان عرصه جنگ و شهادت نیاز داریم و باید در این مسیر از اهداف اصلی حمایت کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی ایران یک نقطه روشن و حقیقی در پیمودن مسیر عزتمند مکتب امام حسین (ع) و عشق به ولایت است، تصریح کرد: اگر امام حسین (ع) شهادت با آزادی را بر ذلت زندگی ترجیح داد به خاطر آن بود که هرگز نمی‌خواست در نظام اسلامی ملتی مسلمان و متدین جیره‌خوار نظام غرب باشد.

حجت الاسلام جعفرزاده در پایان با تقدیر از حضور پرشکوه مردم انقلابی و ولایتمدار استان اردبیل در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، این حماسه حضور را نشانگر وجود بصیرت و حس استکبار ستیزی در آحاد جامعه عنوان و تاکید کرد: آگاهی مردم و رهنمود‌هایی که مقام معظم رهبری داده‌اند قطعاً موجب حماسه آفرینی مردم همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن،  دریازدهم اسفند ۱۴۰۲ پای صندوق‌های رای خواهد بود.
ارسال نظر