کد خبر: ۱۴۱۲۶
با هدف افزایش مشارکت در انتخابات تشکیل شد؛

ستاد شهرستانی مردم ایران در شهرستان ابوموسی

ستاد شهرستانی مردم ایران با هدف افزایش مشارکت و حضور مردم و برگزاری انتخابات پرشور در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی تشکیل شد.
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

ستاد شهرستانی مردم ایران در شهرستان ابوموسیبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی در ابتدای جلسه ستاد شهرستاني مردم ايران که با هدف افزایش مشارکت و حضور مردم و برگزاری انتخابات پرشور در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان تشکیل شد، اظهار کرد: یکی از مهم ترین و سرنوشت ساز ترین اتفاقات در کشور ما برگزاری انتخابات است.

وی افزود: انتخابات می تواند سرنوشت جامعه را تغییر دهد و ورود افراد لایق و افراد در تراز انقلاب اسلامی می تواند منشا اثرات مثبت فراوان باشد لذا ما باید با شیوه های مختلف در دعوت افراد به شرکت در انتخابات تلاش کنیم.

حجت الاسلام حسنی خاطرنشنا کرد: هر کس در هر جمع و گروهی که هست باید تلاش کند افراد به برگزاری انتخابات پرشور ترغیب کند چذا اگر ما در این زمینه کاری نکنیم دشمن مردم مردم را ناامید می کند.

سرپرست تببلیغات اسلامی ابوموسی اذعان کرد: درست است که مردم پای کار نظام و انقلاب هستند اما این دلیل نمی شود که ما در این زمینه هیچ کاری نکنیم. ما باید از هر وسیله چه با کلام، چه با سخنرانی و تبلیغ چهره به چهره و چه در فضای مجازی از هیچ تلاشی در جهت حضور حداکثری فرو گذار نکینم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار