کد خبر: ۱۴۱۳۸
دبیر ستاد مردمی انتخابات استان مرکزی خبر داد:

تشکیل ستاد مردمی مشارکت در انتخابات

مسعود آبایی گفت: تشکل‌ها و هیأت‌های مذهبی در افزایش مشارکت مردم نقش کلیدی دارند.
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

تشکیل ستاد مردمی مشارکت در انتخاباتبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مسعود آبایی، دبیر ستاد مردمی انتخابات استان مرکزی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، گفت: تشکل‌ها و هیأت‌های مذهبی در افزایش مشارکت مردم نقش کلیدی دارند.

مسعود آبایی، دبیر ستاد مردمی انتخابات استان مرکزی، با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات گفت: انتخابات امسال همچون سال‌های گذشته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و حضور گسترده همگان در این انتخابات امری ضروری است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات یکی از پر تکراترین وقایعی است که در تاریخ انقلاب رخ می‌دهد، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات که نماد مردم سالاری دینی و همچنین مشارکت مردم در سرنوشت خود است همواره و با حضور گسترده اقشار مختلف برگزار شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه هیچ کشوری تاکنون در تاریخ خود به این میزان انتخابات برگزار نکرده است، ادامه داد: این مهم مصداق بارز مردم سالاری دینی است.

جزئی‌ترین امور کشور با مشارکت مردم به سرانجام رسیده است

آبایی در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در طی سال‌های پس از انقلاب همواره مشارکت مردم در سرنوشت خود و کشور را مورد تاکید قرار داده است، گفت: همه امور کشور حتی در جزئی‌ترین امور از شورا‌های روستایی تا انتخابات در سطح کلان با مشارکت مردم برگزار شده است.

دبیر ستاد مردمی انتخابات استان مرکزی، همچنین با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی حدود ۴۰ انتخابات با حضور گسترده مردم در صحنه برگزار شده است، افزود: هرچند ممکن است بعضی سال‌ها انتخابات با مشارکت کم‌تر برگزار شده، ولی مهم مشارکت و حضور مردم است که همواره با حضور خود در طول این سال‌ها اعلام کردند که پای ارزش‌های انقلاب ایستاده اند.

وی همچنین به آغاز فعالیت ستاد انتخابات مردمی در استان مرکزی اشاره کرد و گفت: امسال نیز همچون گذشته با توجه به شبهات دشمن در راستای ایجاد ناامیدی و کاهش انگیزه مردم در امر انتخابات، مقرر شد ستاد‌هایی به صورت واحد در غالب ستاد مشترک مردمی راه اندازی کنیم.

این مقام مسئول اظهار داشت: در این ستاد تلاش بر این است از ظرفیت‌های اعضای ستاد در بخش‌های مختلف بهره گیری شود تا بحمدالله انتخاباتی پرشور و با شکوه داشته باشیم.

ظرفیت تشکل‌ها و هیأت‌های مذهبی در ستاد انتخابات مردمی مورد توجه ویژه قرار دارد

آبایی همچنین در ادامه با بیان اینکه تمام این اقدامات و حرکت‌های خودجوش با استفاده از ظرفیت تشکل‌ها و هیأت‌های مذهبی انجام می‌شود، ادامه داد: انتخابات یک اقدام مردمی است و فعالیت‌های با حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: بحمدالله آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات باشکوه در اسفندماه امسال را داریم و از آحاد مردم به ویژه جوانان، دانشجویان و رسانه‌ها انتظار می‌رود در راستای پیشبرد اهداف انقلاب با مشارکت حداکثری در انتخابات بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به نمایش بگذارند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار