کد خبر: ۱۴۱۴۹
به همت خانه قرآن مبین؛

کلاس آموزش تجوید قرآن کریم در زنجان برگزار می‌شود

هادی عابدزاده مدیر خانه قرآن مبین زنجان گفت: کلاس آموزش تجوید قرآن کریم توسط خانه قرآن مبین با مربی گری خانم عباسی در مقطع سنی بزرگسالان برگزار می‌شود.
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، هادی عابدزاده مدیر خانه قرآن مبین زنجان گفت: در راستای آموزش صحیح خوانی قرآن کریم کلاس آموزش تجوید قرآن کریم توسط خانه قرآن مبین زنجان با مربی گری خانم عباسی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این کلاس آموزشی در مقطع بزرگسالان و بصورت هفتگی روز‌های چهارشنبه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در خانه قرآن مبین برگزار می‌شود و سرفصل‌های آموزشی این دوره مشتمل بر آشنایی با حروف عربی، حرکات کوتاه و کشیده، علائم سکون و تشدید و تنوین و مد، حروف ناخوانا، قواعد اشباع و خواندن تنوین نزد ساکن و وقف و علائم آن و تلفظ صحیح حروف بوده و به قرآن آموزان حاضر در دوره ارائه می‌شود.

وی افزود: به افرادی که حد نصاب آزمون شفاهی پایانی را کسب نمایند، گواهینامه مربوطه از طرف اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان اعطا خواهد شد.

وی ادامه داد: خانه قرآن مبین با دریافت مجوز از اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان مشغول به فعالیت در منطقه کوی پونک زنجان می‌باشد و برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی را با مدیریت هادی عابدزاده  در طول سال و در مناسبت‌ها به صورت مستمر برگزار می‌کند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار