کد خبر: ۱۴۱۸۳
دکتر مرتضوی استاندار اصفهان:

دشمن نمی‌خواهد مردم اخبار مسرت‌بخش شوند

به همت اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان نشست جمعی از مسئولین هیئات مذهبی و ذاکرین اهل بیت (ع) با استاندار اصفهان در استانداری اصفهان برگزار شد.
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

دشمن نمی‌خواهد مردم اخبار مسرت‌بخش بشنوند

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان روز سه‌شنبه در نشست با جمعی از مسؤولان هیأت‌های مذهبی و ذاکرین اهل بیت (ع) که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان برنامه ریزی و اجرا شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: اگر انقلاب اسلامی نبود حتی تصور نمی‌شد جمعی این چنینی از ذاکران اهل بیت (ع) گردهم جمع شوند و از معارف اهل بیت (ع) سخن بگویند.

وی هیأت‌های مذهبی را پیشران انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: دعوت مستمر ذاکران و مسئولان هیئات مذهبی باعث شد تا مبارزه با طاغوت برای مردم یک ارزش تلقی شود.

استاندار اصفهان با اشاره به نقش هیأت‌های مذهبی در تثبیت انقلاب اسلامی، عنوان کرد: دعوت مردم به سلوک اهل بیت (ع) و حرکتی که در نهضت عاشورا اتفاق افتاد، مهمترین رویکردی بود که هیأت‌های مذهبی در آن نقش‌آفرینی کردند.

مرتضوی ادامه داد: در بحران‌های مختلف و فتنه‌های دشمن این هیأت‌های مذهبی هستند که با هوشیاری مردم را به سوی حفظ مبانی انقلاب اسلامی دعوت می‌کنند.

استاندار اصفهان با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن علیه ملت ایران، خاطرنشان کرد: پس از جنگ تحمیلی فقط توپخانه دشمن خاموش شد، اما دشمنی و کینه‌توزی آنان با مردم ما همچنان ادامه دارد.

مرتضوی افزود: دشمن نمی‌تواند از دست دادنِ ایران را تحمل کند، اما متأسفانه در بسیاری از اوقات دشمنی آنان را فراموش می‌کنیم. وی استقلال سیاسی ایران قبل از انقلاب را تأسف‌بار دانست و گفت: آنچه که در فضای مجازی از دوران پهلوی در ذهن جوانان ما می‌سازند دروغی بیش نیست، زیرا ایران اقتداری در جهان نداشت و سایر کشور‌ها هویت و ارزشی برای ایران قائل نبودند.

استاندار اصفهان افزود: وقتی بحرین را در دوره محمدرضا پهلوی واگذار کردند، گفتند دختر ما بود به هر که خواهیم شوهرش خواهیم داد، پهلوی اینگونه از کیان ایران حفاظت و حراست می‌کرد.

مرتضوی گفت: اکنون بدون اتکای به شرق و غرب در جایگاهی ایستاده‌ایم که دنیای غرب تلاش می‌کند سایر کشور‌ها از ایران اسلامی تجهیزات نظامی پیشرفته خریداری نکنند و این در شرایطی است زمانی ما حتی به سیم خاردار نیز محتاج بودیم.

وی با اشاره به پروژه‌های تأمین آب استان، اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم در قالب پنج محور و ۲۵ برنامه به حوزه آب اصفهان ورود کردیم که یکی از این محور‌ها تأمین آب است.

استاندار اصفهان گفت: در این راستا سه پروژه کلان در دست اجرا است، در حوزه تأمین آب از دریای عمان ۵۰۰ کیلومتر نخست را در یک سال و چند ماه طی کردیم و این در شرایطی است که کارشناسان می‌گفتند تکمیل این خط ۱۱ سال به طول می‌انجامد، اما اکنون در مسیر ۵۰۰ کیلومتر دوم این خط هستیم.

مرتضوی بیان کرد: تأمین آب از جنوب استان نیز یکی دیگر از پروژه‌هایی است که با دستور ریاست‌جمهوری در دست اجرا است. وی تأکید کرد: نزدیک به ۱۳ میلیارد متر مکعب کسری آبخوان داریم که بایستی از طریق برنامه‌های مختلف آن را جبران کنیم و در این حوزه ۲۵ پروژه در حال انجام است.

وی با اشاره به توسعه اقتصادی استان اصفهان، عنوان کرد: بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال در دو سال گذشته به چرخه فعالیت بازگشتند، اما دشمن نمی‌خواهد مردم این اخبار مسرت‌بخش را بشنوند و درک کنند.

استاندار اصفهان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو در اسفندماه سال‌جاری، خاطرنشان کرد: همه انرژی و بضاعت دشمن بر این است تا مردم ما را ناامید کند. مرتضوی ادامه داد: دشمنان ایستاده‌اند تا انتخابات با حضور حداقلی مردم برگزار شود، در این شرایط هر کدام از ما بایستی با هوشیاری یک ستاد انتخابات باشیم و حوزه تأثیر خود را برای حضور باشکوه پای صندوق‌های رأی آماده کنیم.

وی متذکر شد: انتخابات با مشارکت همگانی، شرایط را در سطح بین‌المللی برای ایران تغییر و کشور ما را از بسیاری از گردنه‌ها عبور خواهد داد. استاندار اصفهان در پایان همگان بالأخص ذاکران و مسئولین هیئت‌های مذهبی بعنوان پیشران‌ها و تثبیت کنندگان انقلاب اسلامی و ستون‌های مبارزه با جنگ فرهنگی را به حضور همگانی در انتخابات دعوت کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار