کد خبر: ۱۴۱۸۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

دبیرخانه اعتکاف نوجوانان در گلستان تشکیل خواهد شد

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین با بیان اینکه امسال شاهد سیر تصاعدی حضور مردم به خصوص در مراسم معنوی اعتکاف بودیم، گفت: دبیرخانه اعتکاف نوجوانان در گلستان تشکیل خواهد شد.
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

دبیرخانه اعتکاف نوجوانان در گلستان تشکیل خواهد شدبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مراسم تجلیل از مسئولین کمیته‌های برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در این مراسم اظهار کرد: در این دبیرخانه نشست‌های منظم و هدفمندی با هدف برنامه ریزی برای برگزاری اعتکاف نوجوانان به صورت موثرتر در سال‌های آینده خواهیم داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: اعتکاف امسال بسیار باشکوه برگزار شد و نسبت به سال‌های گذشته، شاهد سیر تصاعدی حضور مردم به خصوص نوجوانان در مراسم معنوی اعتکاف بودیم.

وی بیان کرد: حضور نوجوانان در مراسم اعتکاف امسال چند برابری بود به طوری که در بندرگز ۶ برابر و در گالیکش ۵ برابر بیشتر از پارسال نوجوانان حضور داشتند.

در ادامه حجت الاسلام رضا دیلمی معاون فرهنگی و قائم مقام تبلیغات اسلامی گلستان نیز یادآور شد: امسال در مراسم معنوی اعتکاف بیش از ۲۱ هزار نفر شرکت داشتند و از این تعداد بیش از ۹ هزار نفر نوجوان بودند که در تاریخ برگزاری اعتکاف استان بی نظیر بوده است.

به گفته وی، پارسال ۱۳ هزار و ۶۰۰ نفر در مراسم اعتکاف شرکت کرده بودند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار