کد خبر: ۱۴۲۰۳
رییس کانون مداحان استان خوزستان مطرح کرد:

ستایشگران خوزستانی، پیشگام عرصه جهاد تبیین

جامعه ستایشگری و هیات‌ها نقش ویژه‌ای در ترویج معارف و فرهنگ اهل بیت (س)  و جریان سازی فرهنگی دارند و بایستی از این ظرفیت برای ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات بهره برد.
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

ستایشگران خوزستانی؛ پیشگام عرصه جهاد تبیینبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، روغنی زاده رییس خانه و کانون مداحان استان خوزستان در گفتگو با خبرگزاری نهضت با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: مداحان و ذاکرین اهل البیت علیهم السلام به عنوان پرچمداران جهاد تبیین از تمام ظرفیت جامعه ستایشگری و هیات‌های مذهبی برای مبارزه با جنگ رسانه‌ای و دروغ پردازی دشمن استفاده کنند و اعیاد شعبانیه فرصت خوبی برای عمل به جهاد تبیین است.

محمدرضاروغنی زاده همچنین با اشاره به موضوع انتخابات تاکید کرد: انتخابات مهم‌ترین مسأله سیاسی و اجتماعی در روز‌های اخیر است که آثار آن در سال‌های آینده مشخص می‌شود و وظیفه ماست که با حضور حداکثری خود و انتخاب اصلح کشور را بیمه کنیم.

روابط عمومی خانه وکانون مداحان استان خوزستان انتخابات را مهم‌ترین مسأله سیاسی و اجتماعی در روز‌های اخیر دانست و افزود: آثار انتخابات در سال‌های آینده مشخص می‌شود و وظیفه ماست که با حضور حداکثری خود و انتخاب اصلح کشور را بیمه کنیم.

این مداح پیشکسوت  با اشاره به ظرفیت جامعه مداحان در جریان سازی فرهنگی گفت: جامعه ستایشگری و هیات‌ها نقش ویژه‌ای در ترویج معارف و فرهنگ اهل بیت (س)  و جریان سازی فرهنگی دارند و بایستی از این ظرفیت برای ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات بهره برد.

رئیس خانه وکانون مداحان استان خوزستان در پایان حضور مردم در بزنگاه‌های انقلاب را تمجید کرد و افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه‌ای محکم برای مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در شرایط کنونی همه نگاه‌های دنیا به سوی ایران دوخته شده است، انتخابات خیلی اهمیت دارد چراکه ایران دارای قدرت منطقه‌ای و جهانی است و قوت و ضعف ایران در این قضیه بر معادلات جهانی اثر گذار است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار