کد خبر: ۱۴۲۹۲
حجت الاسلام حسنی خبر داد:

حافظ زنجانی مدرک درجه ۲ حفظ تخصصی را دریافت کرد

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان از اعلام نتایج مرحله سوم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن‌کریم و اخذ مدرک مدرک درجه ۲ حفظ تخصصی توسط حافظ زنجانی خبر داد.
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حمید حسنی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: نتایج مرحله سوم هجدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن‌کریم اعلام شد و حسین مهدیخانی نوجوان زنجانی موفق به دریافت مدرک درجه ۲ از سازمان دارالقرآن‌الکریم در هجدهمین دوره آزمون‌های تخصصی اعطای مدرک به حافظان قرآن‌کریم شد.

حسنی تاکید کرد: حافظانی که برای دریافت مدرک درجه یک مجاز شدند باید سابقه تدریس ۱۰ ساله خود را طی فرم‌هایی که طراحی شده و در اختیارشان قرار گرفته تا ۲۰ اسفند ماه به دبیرخانه این طرح ارسال کنند.

این مسئول ادامه داد: بعد از دریافت این مدارک توسط سازمان دارالقرآن الکریم مصاحبه‌ای با این افراد انجام می‌شود و پس از تایید ۱۰ سال سابقه تدریس و صلاحیت‌های عمومی، شش فرصت مطالعاتی از منابع تفسیری و علوم قرآنی برای ایشان ایجاد می‌شود که پس از مطالعه منابع و ایجاد آمادگی لازم می‌توانند در آزمون مرحله ۴ شرکت کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار