کد خبر: ۱۴۲۹۳
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

ثبت نام نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان آغاز شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از آغاز زمان ثبت نام نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در زنجان خبر داد.
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

عکس نمایه و گوشه متن عوض شود//////ثبت نام نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان آغاز شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  حجت الاسلام حمید حسنی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ثبت‌نام نوزدهمین دوره آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم (بر اساس مصوبه جلسه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی) همزمان با سراسر کشور در زنجان آغاز شد.

وی افزود: ثبت نام از تاریخ ۲ الی ۱۵ اسفند ماه از طریق سایت تلاوت (بخش اعطای مدرک به حافظان) www.telavat.ir امکان پذیر است مرحله اول آزمون بصورت کتبی و شامل ترجمه و حسن حفظ می باشد که در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

حسنی تاکید کرد: با توجه به استقبال حافظان در سال گذشته و پیش بینی حضور حافظان و در صورت رسیدن شرکت کنندگان به حد نصاب، دو حوزه زنجان و ابهر  جهت برگزاری مرحله اول این آزمون در نظر گرفته شده است. حضور و ثبت نام در آزمون شرط سنی ندارد و در رشته های ۱۰ جزء – ۲۰ جزء و ۳۰ جزء قرآن کریم ثبت نام می شود. از هجدهمین دوره /سال ۱۴۰۳ مرحله دوم آزمون (شفاهی) طی دو نوبت در سال برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت حضور در این آزمونها به لینک ثبت نام مراجعه فرمایند.

ثبت نام نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان آغاز شد

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار