کد خبر: ۱۴۲۹۹
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی جاسک:

انتخابات فرصتی برای تغییر، تحول و جهش در کشور است

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی جاسک، انتخابات را فرصتی برای تغییر، تحول و جهش در کشور دانست و گفت: امام راحل و رهبری با تعابیر مختلفی و محتوی واحد بر اهمیت مشارکت در انتخابات و فرد اصلح تاکید کرده‌اند.
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

انتخابات فرصتی برای تغییر، تحول و جهش در کشور استبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سیدمجتبی ثمره موسوی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جاسک در گفتگو با روابط عمومی گفت: حضور در انتخابات امر خیلی مهمی است آن هم انتخاباتی که جلوه مشارکت برای حاکمیت اراده مردم و مظهر حضور آنها در عرصه سیاسی است.

وی افزود: انتخابات فرصتی است که اگر مردم نماینده‌ی را که انتخاب کرده راه و روش پسندیدند مجدد به او رای می‌دهند و در غیر این صورت فرصتی است که دیگری را انتخاب کنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی جاسک با اشاره به اینکه انتخابات مسالمت آمیزترین شیوه برای انتقال قدرت است، خاطر نشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی نشان داده شده مسئولیت‌ها در حال گردش است و هیچ کس برای همیشه دارای قدرت و اختیار نیست. در واقع انتخابات فرصتی برای تغییر، تحول و جهش در کشور است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: امام راحل و رهبری با تعابیر مختلفی و محتوی واحد بر اهمیت مشارکت در انتخابات و فرد اصلح تاکید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه جمهوریت و اسلامیت هر دو وابسته به انتخابات است، گفت: همبستگی، انسجام، افزایش امنیت و اصلاح امور اصل حضور در انتخابات است، انتخابات نباید موجب اختلاف، تفرقه و تنازع در بین مردم باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار