کد خبر: ۱۴۳۳۴
با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد؛

نشست هم‌اندیشی پیرامون «پاتوق‌های گفتگو» در بندرعباس

نشست هم‌اندیشی پیرامون پاتوق‌های گفتگو «ماه رمضان همزمان با ایام نوروز» با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

نشست هم‌اندیشی پیرامون «پاتوق‌های گفتگو» در بندرعباسبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در نشست هم‌اندیشی پیرامون پاتوق‌های گفتگو «ماه رمضان همزمان با ایام نوروز» که در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد، گفت: خاصیت عید نوروز این است که افرادی مورد مخاطب شما قرار می‌گیرند که اینها در هیچ وقت از سال در هیچ جایی شما اینا رو نمی‌توانید پیدا کنید، لذا از این فرصت به بهترین نحو بهره ببرید تا بر روی آنها اثرگذار باشید.

وی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام عید نوروز افزود: در فرهنگ ما ایرانیان، ماه رمضان خودش یک جشن جدی است و مسافران نوروزی به دلیل عذر شرعی سفر، نمی‌توانند روزه بگیرند اما می‌توانیم یک گروه از بانوان فعال فرهنگی با ظاهری بومی در مناطق مختلف شهر برای مسافران برنامه‌های فرهنگی اجرا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین تصریح کرد: می‌توان از ظرفیت ساحل در ایام نوروز، برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی استفاده کرد، مخاطب آماده ست لذا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا خروجی مناسب داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی بیان کرد: علیرغم اینکه برخی معتقدند در ایام نوروز نمی‌توان کار تبلیغی انجام داد، چند سال پیش در ایام نوروز در جزیره کیش حضور یافتم و در ساحل، در جوار غرقه هلال احمر غرفه گرفتم، اگر چه روز اول، استقبال نشد ولی به مرور مورد استقبال مسافران نوروزی جزیره کیش قرار گرفت.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار