کد خبر: ۱۴۳۴۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

میزان مشارکت در انتخابات نشان‌ از برتری اراده مردم بر اراده دشمنان است

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین گفت: میزان نهایی مشارکت فراتر از تصور دشمنان بوده و این نشان از برتری اراده مردم بر اراده دشمنان است.
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

میزان مشارکت در انتخابات نشان‌ از برتری اراده مردم بر اراده دشمنان استبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در ستاد خبری انتخابات استان گلستان با بیان اینکه انتخاابات ۱۱ اسفندماه، یوم الله انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: مردم حماسه سیاسی انتخابات را با مشارکت حداکثری رقم زدند.

وی بیان داشت: میزان نهایی مشارکت، فراتر از تصور دشمنان بوده و خواهد بود، این نشان‌دهنده برتری اراده مردم بر اراده دشمنان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دشمنان با ترفند‌ها و نقشه‌های مختلف سعی کردند مردم را از حضور پای صندوق‌های رای مایوس کنند، اما نتوانست جلوی حضور مردم را در عرصه انتخابات بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با ابزار رسانه می‌خواهد نقاط قوت را ضعیف نشان دهد که باید در عرصه تبیین کار‌های موفق را خوب روایت کنیم.

گرزین با اشاره به اینکه حضور و پشتوانه مردمی باعث عزت و اقتدار انقلاب اسلامی می‌شود، تصریح کرد: ارکان و نهاد‌های مختلف حاکمیتی و مردمی برای تحقق این حماسه و افتخار، زحمات زیادی کشیدند و اینکه ما تمام ابزار‌های رشد و پیشرفت را داشتیم.

وی ادامه داد: صندوق بین‌المللی پول امسال اعلام کرد سرعت رشد اقتصادی ایران طی دو سال اخیر کسب کرده است که این‌ها علایم و نوید‌های خوبی است و امیدآفرینی را بین مردم افزایش می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به برگزاری نمایشگاه روایت پیشرفت یادآور شد: اقدامات خوب دولت در این نمایشگاه در حوزه‌های مختلف به تصویر کشیده شد که اقدامات بی‌نظیری بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار