کد خبر: ۱۴۳۶۵
حجت الاسلام حمید حسنی:

نتایج داوری دومین جشنواره صبغه الله در زنجان اعلام شد

نتایج داوری دومین دوره جشنواره سالانه با عنوان «صبغه الله» با موضوع انتخاب و تجلیل از مراکز قرآنی برتر در سال ۱۴۰۲ در زنجان اعلام شد.
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی زنجان گفت: نتایج داوری دومین دوره جشنواره سالانه با عنوان «صبغه الله» با موضوع انتخاب و تجلیل از مراکز قرآنی برتر در سال ۱۴۰۲ در زنجان اعلام شد.

حسنی افزود: این جشنواره قرآنی بین مراکز قرآنی تحت نظارت اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد. موسسات و خانه‌های قرآنی با ارسال فرم‌ها و مستندات توسط مدیران مراکز در این جشنواره شرکت کردند و گزارشات خود را جهت داوری به اداره امور قرآنی زنجان ارسال کردند.

رئیس اداره امور قرآنی زنجان تاکید کرد: این جشنواره در چهار بخش با عناوین مراکز برتر قرآنی زنجان اعم از موسسات، خانه‌های قرآن شهری و خانه‌های قرآن روستایی و بخش چهارم نیز با عنوان مراکز فعال در مناطق محروم که در این بخش نیز به مرکز قرآنی برتر و همچنین ۱۶ مرکز فعال قرآنی جوایزی اهدا می‌شود برگزار شد و مراکز برتر اعلام شدند: در بخش موسسات قرآنی به ترتیب موسسه انوار وحی ابهر، جلوه توحید خرمدره و جنت الماوی زنجان مقام اول تا سوم را کسب کردند، در بخش خانه‌های قرآن شهری: بشری از خرمدره، مبین از زنجان و ثارالله از خرمدره به ترتیب اول تا سوم شدند، در بخش خانه‌های قرآن روستایی: خانه‌های قرآنی بصائر روستای مشکین، سرج روستای آقکند و مصباح الهدی از روستای نصیرآباد موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند و جوایزی دریافت کردند.

در بخش چهارم این جشنواره نیز خانه قرآن مشکات زنجان، موسسه مصباح الهدی از زنجان، خانه قرآن هدایت از ابهر و ۱۶ مرکز فعال قرآنی دیگر نیز در سطح استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار