کد خبر: ۱۴۴۰۴
به همت اداره تبلیغات شهرستان همدان انجام شد؛

تقدیراز پیرغلامان حسینی شهرستان همدان

در آستانه ماه مبارک رمضان در همایش هفتگی مسئولین هیات مذهبی از پیرغلامان حسینی شهرستان همدان تقدیر بعمل آمد.
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲

تقدیراز پیرغلامان حسینی شهرستان همدانبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در آخرین گردهمایی انجمن یادآوران عاشورا که با حضور جمع کثیری از مسئولین هیات مذهبی شهرستان همدان در محل حسینیه بیت‌العباس همدان برگزار شد و از پیرغلامان حسینی تقدیر بعمل آمد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت:در این مراسم از ۳۰ نفر از مسئولین هیئات مذهبی شهرستان که عمری است در آستان مقدس آل الله علیهم السلام خدمت کردند در قالب پیر غلام حسینی تجلیل شد.

حجت‌الاسلام مهدی شرنجانی افزود: هیئت‌های حسینی اثرات بسیاری در جامعه دارند، هیئت‌های حسینی با انجام کار‌های عام‌المنفعه و برگزاری مراسم مذهبی در راه اهل بیت (ع) قدم برمی‌دارند و این گام در مسائل اجتماعی بسیار اثر گذار است..

وی با بیان اینکه وجود مودت، عدالت و دوستی در جامعه مدیون قرآن و عترت است اظهار کرد: اگر در دنیای امروز به دنبال تحقق عدالت اجتماعی هستیم، باید بر اساس الگوی رفتاری اهل بیت عصمت و طهارت عمل کنیم.

حجت الاسلام شرنجانی خاطرنشان کرد: تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است که معنویات را بیشتر در جامعه ترویج کنیم چراکه سنت‌های حسنه در عید نوروز با سیره ائمه منافاتی ندارد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار