کد خبر: ۱۴۴۰۵
با حضور حجت الاسلام شرنجانی برگزار شد؛

نشست هم اندیشی با مسئولین مؤسسات و خانه قرآن و مربی‌های قرآنی شهرستان همدان

نشست هم اندیشی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی همدان با مسئولین مؤسسات و خانه قرآن و مربی‌های قرآنی شهرستان برگزار شد.
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

نشست هم اندیشی با مسئولین مؤسسات و خانه قرآن و مربی‌های قرآنی شهرستان همدانبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نشست هم اندیشی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با مسئولین مؤسسات و خانه قرآن و مربی‌های قرآنی در راستانی برنامه‌های فرهنگی قرآنی ماه مبارک رمضان برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی شرنجانی اظهار کرد: مؤسسات و خانه‌های قرآنی در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی تاکنون قرآن آموزان زیادی را در حوزه‌های آموزش روخوانی، روانخوانی، فصیح خوانی، تجوید، مفاهیم و حفظ قرآن کریم تربیت و به جامعه معرفی کرده اند.

وی هدف از تشکیل مؤسسات و خانه‌های قرآن را نشر و ترویج فرهنگ قرآنی، آموزش سبک زندگی قرآنی و گسترش آموزه‌های قرآن بین خانواده‌ها و آحاد مردم و کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن دانست.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی همدان گفت: خانه‌های قرآنی شهری و روستایی دارای ظرفیت و پتانسیل مناسبی جهت ترویج مبانی و آموزه‌های قرآنی به جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم نیز به قرآن علاقه‌مند هستند، گفت: باید بتوان با برنامه‌های تأثیرگذار و منسجم بستر را برای ترویج و نشر فرهنگ قرآنی در جامعه ایجاد کرد که افزایش تعداد مؤسسات و مراکز قرآنی یکی از اقدامات در راستای این هدف است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار