کد خبر: ۱۴۴۱۸
به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر؛

از بانوان فعال هئیتی ملایر تجلیل شد

برای نخستین بار در ملایر بانوان فعال و نمونه هیئتی ملایر در مراسمی با شکوه مورد تجلیل قرار گرفتند.
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

از بانوان فعال هئیتی ملایر تجلیل شدبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: عصر امروز میزبان بانونی از جنس عشق به سالار و سید شهید حضرت اباعبد الله بود بانوانی که در کنار امور زندگی و شغل مقدس خانه داری فعالیت‌های فرهنگی، و مذهبی را به صورت جدی در هئیت‌های مذهبی داشته و الگویی برای سایر بانوان هستند بانونی که خادمی و فعالیت در هیئت را مدال افتخار خود دانسته و امروز آمد تا  یک بار دیگر مدال نوکری را با افتخار بر گردن خود بیاویزند.

حجت‌الاسلام روح الله رستمی در این مراسم  با اشاره به فعالیت‌های گسترده هیئت‌های مذهبی شهرستان ملایر گفت: این هیئت‌ها دارای ارکان مختلفی هستند که همه این ارکان در کنار یکدیگر فعالیت‌های گسترده‌ای را در راستای خدمت رسانی به عزاداران در مناسبت‌های مختلف به ویژه ایام محرم و صفر دارند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ملایر، با اشاره به اینکه راه رسیدن  به سعادت و دور ماندن از آسیب‌های اجتماعی  توسل به قرآن و ائمه اطهار است افزود: اگر بخواهیم ایرادات جامعه را برطرف کنیم  راه نجات آن عمل و تمسک به این کتاب آسمانی است.

 وی  به اجرای طرح مسطورا همزمان با ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این طرح با عنوان مسطورا یا آیه‌های زندگی یک طرح سراسری و کشوری است که  در چهار سطح برنامه برگزار می‌شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه در برش شهرستانی در ملایر باید یکصد هزار نفر در این طرح قرار گیرند تصریح کرد:  در این راستا نیاز است همه دستگاه‌های فرهنگی  شهرستان ده کنار دیگر دستگاه‌ها پای کار باشند.

وی با اشاره به اینکه در واقع هدف از اجرای این طرح تبیین اندیشه‌های انقلاب اسلامی از منظر قرآن کریم و توجه به مسائل روز دنیا و جامعه از جمله مسئله غزه است گفت: کلیات این طرح  اطلاع رسانی شده و در ماه رمضان و ایام سال اجرا می‌شود.

حجت اسلام رستمی با تاکید بر همراهی بانوان هیئتی در راستای اجرای بهتر طرح مسطورا افزود:  طرح بسیار طرح مبسوطی است و مشارکت و همراهی بانوان تاثیر گذارباعث اجرای موفق طرح خواهد شد

وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های بانوان در بخش‌های مختلف در سازمان تبلیغات اسلامی به فعالیت‌های ستاد نهضت پیشرفت بانوان ملایر اشاره کرد و گفت:  این ستاد از مجموعه‌های جدید است که در سازمان تبلیغات اسلامی شکل گرفته و به حمد الله بسیار موفق عمل کرده است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه این ستاد در قالب دو طرح رفیقانه و حرفآورد برای نسل نوجوان و جوانان کار می‌کند یادآور شد:ستاد  نهضت پیشرفت بانوان ملایر در حوزه‌های مختلف موفق عمل کرده و و به صورت مستمر فعالیت‌ها را ادامه می‌دهد.

وی در ادامه خطاب به بانوان هیئتی ملایر گفت: ما در هیئت رسالتی را بر عهده داریم و آن خدمت به جامعه در حوزه‌های مختلف است و با توجه به اینکه‌های مذهبی ما غالبا هیئتی‌های حسینی هستند  باید به این موضوع توجه کرد که هدف اصلی ابا عبد الله حسین از قیام عاشورا رفع مشکلات جامعه بود و همه ما نیز در امتداد مسیرسید الشهدا و قیام عاشورا وظیفه دایم در راستای رفع مشکلات جامعه گام برداریم.

حجت الاسلام رستمی با گریزی به بیانه دوم گام انقلاب اسلامی افزود: سه اصل  و مولفه مهم در این بیانیه خود سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است که این سه گام باید در هیئت دنبال شده و بتوان به جامعه ایده آل و اسلامی از منظر قرآن و ائمه اطهار در راستای منویات رهبری رسید.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار