کد خبر: ۱۴۴۴۰
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان:

اولین مرحله طرح زندگی با آیه‌ها، گفتمان سازی عمومی است

غلامرضا فرهادی مژده گفت: اولین مرحله طرح زندگی با آیه‌ها، گفتمان سازی عمومی است که از همه ظرفیت‌های فرهنگی قرآنی شهرستان باید استفاده بشود تا نتیجه مطلوبی در بر داشته باشد.
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

اولین مرحله طرح زندگی با آیه‌ها، گفتمان سازی عمومی استبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، غلامرضا فرهادی مژده رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان در جمع مسئولین تشکلات قرآنی شهرستان بهار با اشاره به اهمیت توجه به مفاهیم قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان گفت: اولین مرحله طرح زندگی با آیه‌ها، گفتمان سازی عمومی است که از همه ظرفیت‌های فرهنگی قرآنی شهرستان باید استفاده بشود تا نتیجه مطلوبی در بر داشته باشد.

فرهادی با اشاره به ظرفیت  گسترده آموزش و پرورش، تشکلات قرآنی سطح شهرستان اضافه کرد: در صورت ایجاد تعامل مطلوب فی‌مابین مبلغین، مبلغات، مربیان قرآن و سایر اقشار فرهنگی دینی مرتبط (مثل هیئات مذهبی و مداحان اهل بیت. ع) می‌توانیم مراحل چهار گانه این طرح را به خوبی اجراء کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مرحله دوم بیان مفاهیم آیات مورد نظر است که جا دارد روحانیون، ائمه جماعات  و خواهران طلبه به این توجه زیادی داشته باشند و جزوات و مطالب ارائه شده در سایت مسطورا و کانال‌ها را در فضای مجازی پیگیری کنند و برای مخاطبین ارائه نمایند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان همدان در ادامه سخنان خود گفت: در مراحل بعدی حفظ آیات و تربیت کنشگر مد نظر است، البته در راستای هر چه بهتر اجرای این طرح، بیش از صد مورد موشن گرافی، پادکست و ... طراحی و تدوین گردیده که همگی از طریق فضای مجازی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت، سایتی هم در این خصوص طراحی گردیده که مخاطبین را با برنامه‌های این طرح آشنا می‌کند.

فرهادی عنوان کرد: این طرح سه ساله است و صد و پنجاه آیه که ارتباط بیشتری با زندگی افراد در سطح جامعه دارند، در نظر گرفته شده و طبق برنامه ابلاغی ماه مبارک رمضان امسال، پنجاه آیه که در قالب سی فراز تدوین گردیده، در اختیار شرکت کنندگان و متولیان اجرای طرح قرار خواهد گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با ادارات اوقاف، آموزش و پرورش، صدا و سیما و ... توافقاتی به عمل آمده که طرح به خوبی در سطحی گسترده انجام شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار