کد خبر: ۱۴۴۵۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی:

کار دانش‌بنیان باید بر مبنای اعتقادات دینی پیش رود

حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی گفت: در جنگ رسانه‌ای که به تعبیر مقام معظم رهبری جنگ روایت‌ها نامیده می‌شود این نوجوانان در میدان هستند، بنابراین کار دانش‌بنیان باید بر مبنای اعتقادات دینی و دانش اسلامی پیش رود و یک پیوست قرآنی و رسانه‌ای داشته باشد.
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، ۱۹ اسفندماه در نشست خبری تیم رسانه قرارگاه نوجوانه با بیان اینکه این جلسه برای گرو‌های منتخب نوآوین در استان تشکیل شده است، گفت: در حال حاضر در  جنگ رسانه که به تعبیر مقام معظم رهبری جنگ روایت‌ها نامیده می‌شود این نوجوانان در میدان هستند و لذا کار دانش‌بنیان باید بر مبنای اعتقادات دینی و دانش اسلامی پیش رود و یک پیوست قرآنی و رسانه‌ای داشته باشد.

وی بیان کرد: نوجوانان در این جلسه یک کارگاه آموزشی در خصوص بحث روایتگری برای توجیه عملیات رمضان به نام «مسطورا» دارند که بتوانند فعالیت رسانه‌ای را در ماه مبارک رمضان پوشش دهند.

حجت‌الاسلام سالاری در خصوص طرح مسطورا گفت: در ماه مبارک رمضان ۳۰ آیه را به لحاظ کاربردی در بین خانواده، اجتماع و فضای عموم شهر و رسانه در رساندن پیام با آیاتی که نیاز روز مردم است، شکل می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: برای این طرح که در قالب‌های مختلف انیمیشن، موشن‌گرافی، کتاب، پیک دانش‌آموزی، محتوا‌های رادیویی برگزار می‌شود یک معنای تدبری قابل فهم و قابل عمل در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار