کد خبر: ۱۴۵۰۹
توسط اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد؛

همایش طلایه داران تبلیغ در نهاوند در آستانه ماه مبارک رمضان

گردهمایی روحانیون شهرستان نهاوند در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

همایش طلایه داران تبلیغ در نهاوند در آستانه ماه مبارک رمضانبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، علی ترکاشوند در گفتگوئی با بیان این خبر اظهار داشت: دوازدهمین نشست ماهانه ائمه جماعات و مساجد شهر ستان نهاوند روزیکشنبه ۲۰ اسفندماه با حضور ۹۵ نفر از مبلغین طرح هجرت، بومی، مستقر و خود استقرار این شهرستان در محل مسجد صاحب لزمان (عج) نهاوند برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند در جمع مبلغین پیرامون فعالیت‌های تبلیغی در ایام ماه مبارک رمضان و ارائه راهکاربرای جذب و هدایت نسل جوان و نوجوان به سمت سوی فرهنگ دینی و مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن سخنرانی کرد.

کارشناس پشتیبانی فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در ادامه یادآور شد: مراسم گردهمائی مبلغین و روحانیون نهاوند به صورت منظم و مستمر در طول سال در سالن اجتماعات این اداره برگزار می‌شود و بررسی ضرورت‌های تبلیغی در مناطق مختلف وتشکیل جلسات گعده‌ای مبلغین از جمله اهداف تشکیل نشست‌های ماهانه مبلغین است.

ترکاشوند در ادامه گفت: هماهنگی اعزام مبلغ ویژه ماعه مبارک رمضان در این نشست بررسی شد و ۱۳۵ نفر از مبلغین و مبلغات فعال در رمضان ۱۴۰۳ با در یافت حکم تبلیغی از این واحد به مناطق مختلف شهری و روستائی نهاوند اعزام شدند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار