کد خبر: ۱۴۵۴۱
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات:

روحانیون مستقر، سند چشم انداز قرآنی و فرهنگی روستا‌ها را تدوین کنند

حجت‌الاسلام حسن سهرابی نژاد در همایش طلایه داران تبلیغ که در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار شد از روحانیون مستقر و طرح هجرت شهرستان خواست سند چشم انداز قرآنی و فرهنگی روستا‌ها را تدوین کنند.
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حسن سهرابی نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاینات در همایش طلایه داران تبلیغ که با حضور روحانیون مستقر، طرح هجرت، هدایت، بومی و اعزامی در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین برگزار شد، بیان کرد: سند چشم‌انداز فرهنگی روستا‌ها اولین گام ارزنده‌ای برای شناسایی مشکلات فرهنگی و قرآنی روستاهاست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاینات همچنین بر فرهنگ‌سازی برای مشارکت مردمی در تأمین هزینه‌های فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی تأکید کرد و گفت: در این سند چشم‌انداز، باید مردم را دعوت به مشارکت کرد که برای دین و قرآن هزینه کنند چراکه منابع دولتی بسیار محدود بوده و پاسخگوی تمامی نیاز‌های جامعه نیست.

حجت‌الاسلام سهرابی نژاد به نقش خطیر روحانیت در این ماه مبارک اشاره کرد و اظهار داشت: مبلغان دینی باید در این ماه پرفضیلت در جهت تعمیق باور‌های دینی مردم نهایت استفاده را انجام دهند.

وی بابیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی است، افزود: بهترین و مناسب‌ترین ثمره ماه مبارک رمضان رسیدن به تقوای الهی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قاینات در پایان بر نقش مهم و اساسی روحانیون در تبلیغ دینی اشاره کرد و گفت: روحانیون محور اصلی حرکت فرهنگی در جامعه هستند و این قشر تأثیرگذارترین قشر جامعه هستند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار