کد خبر: ۱۴۵۷۰
مرکز هنری و رسانه‌ای نهضت | در ماه مبارک رمضان برنامه‌های مناسبتی از شبکه‌های مختلف سیما پخش خواهد شد

معرفی برنامه‌های رمضانی‌ «نهضت» در تلویزیون

ویژه برنامه‌های مختلفی برای ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ با مشارکت مرکز نهضت در شبکه‌های مختلف سیما تولید شده که در این روز‌ها روانه آنتن می‌شوند.
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

به گزارش روابط‌ عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، ویژه برنامه‌های ماه رمضان امسال كه با مشارکت و همکاری مرکز هنری و رسانه‌ای نهضت تولید شده و قرار است از شبكه‌های مختلف روی آنتن رود، معرفی شدند.

برنامه «هلال» ویژه زمان افطار از شبکه یک سیما پخش می‌شود؛ اجرای این برنامه را محمد دلاوری بر عهده دارد و قرار است مهمان‌هایی از ملیت‌های مختلف در آن حضور داشته باشند تا این برنامه، دریچه‌ای باشد برای آشنایی مخاطب ایرانی با سبک زندگی مسلمانان جهان در ماه رمضان؛ همچنین پیوند‌های مشترک امت اسلامی از دل قصه‌ها و سرگذشت مهمانان برنامه به تصویر کشیده می‌شود.

در تهيه هلال، کمیته امداد و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی نيز همکاری داشته‌اند؛ اين برنامه هر روز ساعت ۱۷ روی آنتن شبكه يك می‌رود.

همچنین دیگر برنامه تلویزیونی «ماه خدا» با مشارکت مرکز هنری و رسانه‌ای نهضت است که در ماه مبارک رمضان، مهمان سحرگاهی خانه‌های مردم خواهد شد.

از پویا تا افق با برنامه‌های مناسبتی

در شبکه دو سیما، دو ویژه برنامه با مشارکت مرکز نهضت تولید شده‌اند؛ برنامه سحرگاهی «سحرنشین» که سازمان بهزیستی هم در تولید آن همکاری داشته، بامداد هر روز تا اذان صبح، با اجرای راحله امینیان و با موضوع آیات مرتبط با فضائل حضرت زهرا (س) پخش می‌شود.

همچنین برنامه اذان‌گاهی «پناه»، غروب هر روز با اجرای مصطفی امامی و با موضوع سرگذشت افرادی که امام رضا (ع) را پناه زندگی خود در موقعیت‌های مختلف دیده‌اند روی آنتن می‌رود.

از پویا تا افق با برنامه‌های مناسبتی

همچون سال پيش، «محفل» عنوان برنامه اذان‌گاهی شبکه سه سیماست که امسال هم با مشارکت مرکز نهضت تولید شده و هر شب با اجرای رسالت بوذری پخش می‌شود.

در شبکه تهران، برنامه «جشن رمضان» با همکاری مرکز نهضت و مشارکت کمیته امداد هر شب حوالی ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن می‌رود؛ این برنامه میزبان شهروندان تهرانی است که در مشاغل مختلف فعالیت می‌کنند و از چالش‌ها و جذابیت‌های شغل خود می‌گویند و تجریبات خود را با مخاطبان برنامه و حاضران در جشن به اشتراک می‌گذارند.

«بی‌انتها» عنوان ویژه برنامه شبکه نسیم در ماه رمضان امسال است که مرکز نهضت در تولید آن مشارکت داشته؛ این برنامه برای لحظات معنوی افطار و سحر تدارک دیده شده و با طراحی ویژه و بهره‌گیری از ظرفیت برجسته این ماه عزیز، حال خوب را به همراهان خود منتقل می‌کند.

سهم شبکه افق از این برنامه‌ها، سه ویژه برنامه مناسبتی است؛ «وقت سحر» عنوان برنامه سحرگاهی این شبکه است که با مشارکت نهضت تولید شده و قرار است ماه رمضان امسال با حضور کارشناسانی همچون علی غلامی و حجت‌الاسلام طباخیان روی آنتن برود. اجرای این برنامه را حامد عسکری بر عهده دارد.

از پویا تا افق با برنامه‌های مناسبتی

همچنین مجموعه مستند «سرزمین ستاره‌ها» با روایت برادران حبیبی درباره حافظان و قاریان قرآن در سراسر کشور در ماه رمضان پخش خواهد شد.

پخش ویژه برنامه سحرگاهی از جوار حرم حضرت معصومه (س)، مسابقه قرآنی‌ها، برنامه «مهنا»، «ستاره‌های زمین» و ارتباط زنده با کربلا و عتبه حسینی ساعت ۲:۳۰ بامداد هم برنامه‌هایی هستند که با مشارکت مرکز نهضت، طی ماه رمضان امسال از شبکه قرآن پخش خواهند شد.

کودک و نوجوان

در این بین شبکه‌های پویا و امید هم برنامه‌های خاص خود را خواهند داشت؛ «جشن فرشته‌ها» با اجرای سارا روستاپور از شبکه پویا و برنامه سحرگاهی «رفیق» هر روز ساعت ۳:۳۰ از شبکه امید، پخش می‌شوند.

همچنین دیگر برنامه‌ای که برای نوجوانان و در شبکه امید با مشارکت مرکز نهضت تولید شده، ویژه برنامه نوروزی ایران سرود است که با اجرای بابک افرا روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار