کد خبر: ۱۵۱۷۹
گلستان| گزارش خبری؛

روایت خواندنی از بانوی نخبه گرگانی که حافظ کل قرآن شد

طیبه زائری بانوی گرگانی است که حفظ قرآن را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرد و بعد از پنج سال توانست به طور کامل قرآن را حفظ کند.
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، طیبه زائری بانوی گرگانی است که حفظ قرآن را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرد و بعد از پنج سال توانست به طور کامل قرآن را حفظ کند.

سعادتمندترین افراد کسانی هستند که زندگی‌شان را با نور قرآن مأنوس می‌کنند در حقیقت قرآن، گنج رسیدن به خوشبختی است.

طیبه زائری متولد ۱۳۶۳ است و دو فرزند به نام‌های محمدیاسین و محمد پیام دارد و حفظ قرآن کریم را از سال ۱۳۹۵ آغاز و به مدت پنج سال ادامه داد تا توانست به طور کامل قرآن را حفظ کند.

زائری با بیان اینکه در یک خانواده مذهبی بزرگ شدم، افزود: از کودکی علاقه شدیدی به قرآن داشتم و در یک بستر کاملاً قرآنی و معنوی پرورش یافتم و خیلی دوست داشتم روزی حافظ قرآن کریم شوم ابتدا از سوره‌های کوچک شروع کردم دیدم که استعداد حفظ کردن دارم این مسیر نورانی را ادامه دادم.

وی ادامه داد: در زمینه حفظ قرآن، هیچگاه ناامید نشدم شاید خسته می‌شدم، ولی ناامیدی هرگز، وقتی به اواسط قرآن رسیدم خواهر کوچکترم بیمار شد و مجبور شدیم شیمی درمانی‌اش کنیم همانجا در حفظ قرآن کمی متوقف شدم.

این نخبه گرگانی اظهار کرد: عشق به قرآن در دلم شعله‌ور شده بود نمی‌توانستم خودم را از قرآن جدا کنم لذت انس با قرآن را کاملاً درک می‌کردم.

این بانوی نخبه گرگانی با قرائت آیه «و من یتوکل علی‌الله فهو حسبه» ما را مهمان کرد و گفت: کسی که همواره به خدا توکل می‌کند خداوند روزی او فراخ می‌کند.

زائری با اشاره به اینکه قرآن، سراسر نور و برکت است، خاطرنشان کرد: هرجا به مشکلی برخورد کردیم به قرآن پناه ببریم، زیرا قرآن راهگشاست.

عده‌ای متأسفانه اکسیر جاودانگی و گنج سعادت را در زخارف دنیا همچون مال، ثروت، جاه و مقام جستجو می‌کنند، اما باید متذکر شویم که هیچکدام از این نسخه‌های شیطانی، ضامن سعادت و خوشبختی ما نیست بلکه قرآن کلید راه سعادت و خوشبختی است.

ارسال نظر