کد خبر: ۱۴۵۸۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد مطرح کرد:

ترویج گفتمان «زندگی با آیه‌ها» در قالب طرح ملی «مسطورا» در ماه مبارک رمضان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه ترویج گفتمان «زندگی با آیه‌ها» یکی از برنامه‌های اصلی پیش‌بینی شده برای ماه رمضان است، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان نزدیک به ۵۰۰ نفر مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان یزد اعزام می‌شوند.
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه ترویج گفتمان «زندگی با آیه‌ها» یکی از برنامه‌های اصلی پیش‌بینی شده برای ماه رمضان است، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان نزدیک به ۵۰۰ نفر مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان یزد اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا نجیمی اظهار کرد: هم‌زمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان یکی از برنامه‌های مهمی که اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در برنامه خود دارد، ترویج گفتمان «زندگی با آیه‌ها» در قالب طرح ملی «مسطورا» است.

وی ادامه داد: «زندگی با آیه‌ها» حلقه وصل همه فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان است. این حرکت فراگیر با بهره‌گیری از رسانه در ابعاد و سطوح گوناگون و با توجه به ظرفیت‌ها و اقتضائات ماه مبارک رمضان که مقارن با تعطیلات نوروزی است به دنبال ایجاد یک حرکت ملی با هم‌افزایی تمام ظرفیت‌های مردمی و حکومتی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد به اذعان صاحب‌نظران و کارشناسان مبنی بر اینکه یکی از راه‌هایی که می‌توان مفاهیم کاربردی و موردنیاز امروز جامعه را در بین مردم گفتمان کرد، حفظ آیات کلیدی قرآن توسط عموم جامعه است، گفت: حفظ آیات مهمی که به تعبیر رهبری دست استعمار سعی در دورنگه داشتن جوامع اسلامی از آنان داشته است.

نجیمی گفت: طرح ملی «مسطورا» هم با هدف ترویج گفتمان «زندگی با آیه‌ها»، در راستای اقامه جهاد تبیین قرآنی و گفتمان‌سازی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآنی به مسلمات فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه‌ی حفظ قشرهای مردم و آیات کلیدی کتاب خدا از ماه مبارک امسال آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: طی جلساتی استانی و شهرستانی با دستگاه‌های مرتبط قرار گذاشته شده که آیه‌ها و نکاتی که در طرح ملی مسطورا ارائه شده است، بر اساس فعالیت همان ارگان تبیین و در اختیار افرادی که وابسته به آن ارگان هستند، قرار بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از اعزام نزدیک به ۵۰۰ نفر مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان یزد، در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی از جمله سخنرانی‌ها در مساجد، جلسات تفسیر، جلسات جزء خوانی، برگزاری مسابقات، سخنرانی‌های شب احیاء، گعده‌های طلبگی و دانشجویی، اعتکاف رمضانیه، حضور در تفرجگاه‌ها در قالب گفتمان «زندگی با آیه‌ها» و در قالب طرح ملی «مسطورا» اجرا خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار