کد خبر: ۱۴۵۹۶
به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابرکوه صورت گرفت؛

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا

همزمان با ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت  شهید و شهادت  به همت دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابرکوه مراسم بزرگداشت روز شهید  در محل سالن نمازخانه دبیرستان دخترانه صدرا برگزار شد.  
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، همزمان با ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت  شهید و شهادت  به همت دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابرکوه مراسم بزرگداشت روز شهید  در محل سالن نمازخانه دبیرستان دخترانه صدرا برگزار شد.  
سید سعید زهرایی استاد، راوی و پژوهشگر  استان خراسان رضوی ضمن بررسی اغتشاشات شهریور ۱۴۰۱ و پخش کلیپ‌های مربوط به آن گفت دشمنان اسلام و ایران و در راس آنان آمریکا و اسرائیل، استفاده ابزاری از زنان برای سرنگونی حکومت‌ها را سرلوحه خود قرار دادند و با استفاده از فضای مجازی و  رسانه‌ها جوانان و افراد نا آگاه کشور‌ها را با خود همراه می‌نمایند تا به اهداف خود برسند.  
بررسی چگونگی سرنگونی حکومت عمرالبشیر در سودان توسط جنبش زنان و یادی از شهدای امنیت و ذکر مظلومیت آن‌ها از دیگر مطالبی بود که استاد زهرایی در این جلسه مطرح نمود.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار