کد خبر: ۱۴۶۵۴
در نشست خبری مدیر مرکز رسانه ماهور مطرح شد؛

ماهور ظرفیتی کم نظیر در جهت بهره مندی و تعالی اهالی رسانه استان مرکزی

مدیر مرکز اصحاب هنر و رسانه استان مرکزی گفت: تشکیل بانک اطلاعاتی کنشگران و شبکه‌های انتشار یکی از مهمترین اقدامات مرکز ماهور در جهت ایجاد شبکه انتشار در سطح استان است.
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، هادی ساجدی‌فر ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طراحی فضای مرکز ماهور این استان در کمترین زمان ممکن اجرایی شد، گفت: مرکز اصحاب هنر و رسانه استان مرکزی در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع راه اندازی شد که این طرح اقدامی مهم در راستای ارتقا و تقویت اهالی رسانه است.

مدیر مرکز اصحاب هنر و رسانه استان مرکزی افزود: این مجموعه در چهار بخش باشگاه فکری نوش اندیش، آموزش حرفه‌ای رسانه، عملیات رسانه و مرکز رشد رسانه زیر نظر پارک علم و فناوری و تنها مرکز رشد تخصصی رسانه در کشور ایجاد شده است.

ساجدی‌فر گفت: این مرکز از گروه‌های رسانه‌ای که ایده‌های نو داشته باشند حمایت می‌کند و طرح‌های ارائه شده باید ظرف ۶ ماه عملیاتی شود، همچنین مرکز رشد تخصصی در طبقه سوم این مرکز ایجاد شده و فعالیت آن پس از نوروز آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: باشگاه فکری نوش اندیش مرکز ماهور پاتوقی برای اهالی رسانه است و در گذشته این فضا وجود نداشت و در این بخش نشست‌های تحلیل و بررسی نیز برگزار می‌شود وآموزش‌های نو مصاحبه‌های میدانی به صورت ویژه در این مرکز دنبال می‌شود.

مدیر مرکز اصحاب هنر و رسانه استان مرکزی افزود: با توجه به ظرفیت محدود سینمایی در استان، نمایندگی از سازمان سینمایی عمار و اوج اخذ و به رابطین داده شده تا فیلم‌های سینمایی برای خانواده‌ها و کودکان با حداقل هزینه و تخفیف ۸۰ درصدی اکران شود.

ساجدی تصریح کرد :۱۱۰ پایه بنر و بیلبورد برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در استان مرکزی وجود دارد و نقشه واحدی برای آنها در سامانه بارگذاری شده است.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ کانال فضای مجازی و ۷۸ کنشگر مجازی تاکنون در استان مرکزی شناسایی و در فهرست بانک جامع قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: ۵۸ گروه رسانه‌ای نیز در استان مرکزی شناسایی شده که ۳۵ گروه آن در شهرستان اراک هستند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار