کد خبر: ۱۴۶۸۸
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه:

روحانیون مستقر در پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی روستا نقش بسزایی دارند

حجت‌الاسلام موسوی در دیدار با روحانی مستقر شهر درح بر نقش کلیدی روحانیون مستقر در پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی روستا تأکید کرد.
۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام  سید امیر موسوی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه در دیدار و گفتگو با حجت‌الاسلام غیاسی روحانی مستقر شهر درح که  در معیت حجت‌الاسلام رضایی امام‌جمعه شهر مرزی درح انجام پذیرفت، گفت: روحانیون مستقر در روستا‌ها نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی – اجتماعی دارند.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به‌فرمان مقام معظم رهبری با عنوان «آتش به اختیار» گفت: روحانیون پرچم‌داران اصلی فرمان معظم له هستند چراکه با کمترین امکانات در روستاها، فعالیت‌های بسیار چشمگیری داشته و دارند.

وی با اشاره به رسالت حقیقی مبلغین در ترویج و گسترش معارف اسلام، اضافه کرد: اقامه نماز جماعت، بیان احکام شرعی، پاسخگویی به سؤالات شرعی، تبلیغ چهره به چهره، رسیدگی به امور فرهنگی دینی روستاها، سرکشی از هیئات مذهبی و سایر فعالیت‌های فرهنگی مذهبی از مهم‌ترین عناوین فعالیت این افراد است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سربیشه با تأکید بر اینکه حضور امامان روستا باعث افزایش رضایت روستائیان شده است، گفت: بعد از استقرار روحانی در روستا‌های محروم، تفرقه و ناامیدی در روستا‌ها کاهش و درنتیجه، امید و خیروبرکت در بین اهالی افزایش‌یافته است.

در ادامه حجت‌الاسلام غیاسی روحانی مستقر شهر مرزی درح به بیان فعالیت‌های تبلیغی  خود در این منطقه مرزی پرداخت و گفت: نقش طلبه و روحانی دمیدن روح زندگی و نشاط در روستا است، چه با کارهای فرهنگی و تعلیم و تربیت، چه با کمک کردن در امور خیریه، چه در ایجاد شغل در جامعه.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار