کد خبر: ۱۴۷۰۸
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند:

جنایت اخیر صهیونیست‌ها اوج وحشی‌گری آن‌ها را نشان داد

حجت الاسلام والمسلمین حسین گروسی در گفتگوئی اظهار داشت: جنایت اخیر صهیونیست‌های کودک کش در بیمارستان غزه اوج وحشی‌گری این رژیم نامشروع را نشان داد.
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴

جنایت اخیر صهیونیست‌ها اوج وحشی‌گری آن‌ها را نشان دادبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حسین گروسی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در گفتگوئی اظهارداشت: جنایت اخیر صهیونیست‌های کودک کش در بیمارستان غزه اوج وحشی‌گری این رژیم نامشروع را نشان داد.

وی با اشاره به جنایت اخیر صهیونیست‌ها در بیمارستان غزه گفت: رژیم نامشروع صهیونیستی هر جنایتی که توانسته انجام داده و با اقدام اخیر نشان داد بویی از انسانیت و شرافت نبرده است.

حجت الاسلام گروسی در ادامه افزود: باوجود این همه جنایت، ولی صهیونیست‌ها باید بدانند ظلم پایدار نیست و پیروزی نهایی برای مردم مظلوم فلسطین است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در پایان بیان کرد: وظیفه هر مسلمانی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایت صهیونیست‌ها در قبال مردم مظلوم فلسطین است و به یاری خدا پیروزی نهایی برای مظلومان است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در خاتمه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مردم روزه دار ایران اسلامی از همه اقشار و گروه‌های مردمی جهت حضور د راهپیمائی روز قدس دعوت نمود و بر وحدت و همدلی مسلمنان در برابر مستکبران و ایادی استکبار تاکید کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار