کد خبر: ۱۴۷۱۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان خبر داد:

برپایی ۱۶۰ محفل جزءخوانی قرآن در همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برپایی ۱۶۰ محفل قرآنی در این استان خبر داد.
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱

برپایی ۱۶۰ محفل جزءخوانی قرآن در همدانبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام مهدی ارتقایی مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به برنامه‌های تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان گفت: همایش مبلغان با رویکرد برنامه‌های ماه مبارک رمضان با حضور یک هزار و ۱۰۰ نفر از مبلغان خانم و آقا برگزار شد و در نهایت اجلاسیه‌ای برای ارائه گفتمان مشترک ماه مبارک انجام شد.

حجت‌الاسلام مهدی ارتقایی افزود: در ایام ماه مبارک رمضان یک کرسی جزءخوانی محوری در هر شهرستان و کرسی‌های قرآن محله‌ای متعدد در سطح شهرستان‌ها برگزار می‌شود. در مجموع در ایام ماه مبارک ۱۶۰ محفل و کرسی قرآنی در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اعزام یک هزار و ۵۰۰ مبلغ به یک هزار و ۲۰۰ نقطه تبلیغی در استان گفت: در هر شهرستان در کنار مبلغان بومی استان، مبلغان اعزامی از قم در استان مشغول به مباحث تبیینی هستند، ۴۰۰ نفر از مبلغان اعزامی از قم و ۶۰۰ نفر از مجموع کل مبلغان نیز خانم هستند.

حجت الاسلام ارتقایی از برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در یک هزار و ۵۰۰ نقطه استان خبر داد و گفت: مراسم معنوی اعتکاف ماه مبارک رمضان در دهه سوم در سه دوره عمومی و تخصصی و اعتکاف دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سنت افطاری ساده در مساجد و بقاع متبرکه گفت: منابر تخصصی با همکاری امور رسیدگی مساجد با عنوان «تعالی منبر» راه‌اندازی شده است، در هر دهه افراد منبری شاخص به‌صورت چرخشی در مساجد حضور پیدا می‌کنند. در شهر همدان ۴۵ مسجد برای این طرح در نظر گرفته شده است، این طرح در هنگام نماز جماعت ظهر و عصر اجرا می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار