کد خبر: ۱۴۷۲۵
در راستای اجرای طرح زندگی با آیه‌ها:

نشست تبیینی ویژه تشکل دختران حاج قاسم در شهرستان سربیشه برگزار شد

نشست صمیمی رویداد تشکیلاتی دختران حاج قاسم به‌منظور پرورش کنشگران نوجوان فرهنگی و اجتماعی به همت اداره تبلیغات اسلامی سربیشه برگزار شد.
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سید امیر موسوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه از برگزاری رویداد تشکیلاتی دختران حاج قاسم  (پرورش کنشگران فرهنگی و اجتماعی) در محل اداره تبلیغات اسلامی سربیشه خبر داد و گفت: رویداد دختران حاج قاسم در پی جذب نوجوانان و پرورش آنان به عنوان فعالان و کنشگران مسوولیت‌پذیر و حل‌کننده مسایل فرهنگی و اجتماعی هستند.

حجت الاسلام موسوی گفت: ما باید حرف‌های نسل جدید به خصوص دختران نوجوان را بشنویم  وهدف ما این است که کنشگران فعال اجتماعی و فرماندهان میدان‌های جهاد فرهنگی را تربیت کنیم و رویکرد نقادانه و نگاه با دید باز و ژرف را به نوجوانان یاد بدهیم و سعی کنیم این نسل دیده شود زیرا دشمن درصدد است با ارائه محتوای غلط و خلاف معارف دینی و ارزشهای انقلابی، این نسل را به سمت خود جذب کند و از ظرفیت آن برای ضربه زدن به انقلاب بهره ببرد.

در ادامه حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی فاضل خراسانی ( کارشناس ارشد آسیب های اجتماعی و مسائل خانواده ) در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه ی نسل نوجوان و جوان و ارائه ی راهکار و مشاوره در خصوص سلامت روانی دختران نوجوان ، هدایت و جذب و تربیت این نسل مهم و آسیب پذیر مطالب ارزشمندی را بیان فرمودند.

در پایان احکام مسئولیت افتخاری اعضاء تشکل دختران حاج قاسم شهرستان سربیشه به آنها ابلاغ گردید و مهمان سفره افطاری کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (علیه السلام) در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه بودند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار