کد خبر: ۱۴۷۲۷
حجت الاسلام طالبی خبر داد:

اعزام ۲۰ مبلغ به روستا‌های اسدآباد در ایام ماه رمضان

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد از اعزام ۲۰ مبلغ به روستا‌های این شهرستان خبر داد و گفت: ۴۰ روحانی در سطح شهر و روستا فعالیت دارند، ۱۶ روحانی به صورت دائمی در روستا مستقر و ۲۶ روحانی نیز در سطح مساجد و حسینیه‌ها در طول سال به فعالیت تبلیغی مشغول هستند.
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲

اعزام ۲۰ مبلغ به روستا‌های اسدآباد در ایام ماه رمضانبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام علی‌اصغر طالبی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد، اظهار کرد: در راستای جهاد تبیین و همزمان با ایام ماه مبارک رمضان ۲۰ روحانی به سطح روستا‌های فاقد روحانی این شهرستان اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های این ایام گفت: برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن کریم در مساجد، حسینه‌ها و خانه‌های قرآن شهر و روستا یکی از برنامه‌های شاخص این ایام است. دیگر برنامه شهرستان در این ایام برگزاری دو محفل قرآنی شاخص با حضور قاریان کشوری و استانی است، یکی از این دو محفل قرآنی در روز عید فطر و دیگری در روز‌های پایانی این ماه مبارک برگزار می‌شود.

حجت الاسلام طالبی با بیان اینکه مجموعه فعالیت‌های این مرکز در قالب طرح ملی مسطورا در ماه مبارک انجام می‌شود و گفتمان‌سازی و رواج مفاهیم قرآنی در زندگی آحاد مردم از اهداف این طرح است، گفت: طرح ملی مسطور یعنی سطر به سطر زندگی با آیه‌های قرآنی، به گونه‌ای که که آیه‌های قرآن به گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شود.

وی افزود: با اجرای این طرح سه ساله، نقش و اثرات قرآن در زندگی ساری و جاری شده و آن‌گونه که توقع داریم، رفتار مطابق با دستورات قرآن نهادینه می‌شود.

حجت الاسلام طالبی در ادامه از برگزاری مراسم شب‌های قدر در تمام مساجد شهرستان خبر داد و گفت: برای این شب‌های قدر برنامه‌های خاصی در نظر گرفته شده است که همراه با مداحی و سخنرانی است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد در ادامه به همزمانی روز طبیعت و سالروز شهادت مولا متقین حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: در این روز دسته عزاداری از دفتر امام جمعه به سمت میدان غدیر و بعد به سمت مزار گلزار شهید گمنام در پارک ملت حرکت خواهد کرد و این مراسم با جزءخوانی قرآن کریم، افطاری و نماز همراه خواهد بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار