کد خبر: ۱۴۷۵۲
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه:

اعزام مبلغ به روستاها نقش مهمی در تقویت بنیان‌های فرهنگی -اجتماعی دارد

حجت‌الاسلام سید امیر موسوی گفت: اعزام مبلغ به روستاها در مناسبت‌های ملی و مذهبی نقش مهمی در تقویت بنیان‌های فرهنگی و اجتماعی مردم روستا دارد.
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سید امیر موسوی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه در سرکش از روحانیون اعزامی ماه مبارک رمضان با اشاره به نقش متولیان فرهنگی ازجمله روحانیون در تقویت بنیان‌های فرهنگی مردم و آگاهی بخشی به آن‌ها، از نیاز روستاهای شهرستان به‌ویژه در مناطق و روستاهای محروم به روحانی گفت: حوزه‌های علمیه باید تدابیر لازم را برای اعزام مبلّغان در تمام ماه‌های سال برای این مناطق بیندیشند و اعزام مبلغ به روستاها در مناسبت‌های ملی و مذهبی نقش مهمی در تقویت بنیان‌های فرهنگی و اجتماعی مردم روستا دارد.

حجت‌الاسلام سید امیر موسوی گفت: برپای رده‌های قرآنی و تفسیر آیات قرآن، اجرای طرح زندگی با آیه‌ها، آموزش و تربیت دینی و فرهنگی، بالا بردن سطح آگاهی و دانش مردم روستا، مشارکت دادن مردم روستا در فعالیت‌های مختلف ازجمله در مناسبت‌ها و وقایع خاص، کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد نشاط معنوی را از آثار حضور مبلغان دینی در روستاها برشمرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه با حضور در روستاهای گز و مختاران از توابع بخش مود شهرستان سربیشه و روستای بیشه از توابع بخش مرزی درح با روحانیون اعزامی ماه مبارک رمضان دیدار و در مورد موضوع سخنرانی، تشکیل رده‌های قرآنی (طرح زندگی با آیه‌ها)، پاسخگویی به سؤالات شرعی و اعتقادی مردم و نیز تشویق آن‌ها به حمایت از مستمندان و نیز اطعام عمومی سفره افطاری ساده، اجرای مراسمات لیالی قدر و... به‌تفصیل با این روحانیون گفتگو کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار